کد خبر: ۱۸۷۷۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: تيم‌هايي مثل استقلال و سپاهان که ملي‌پوشان زيادي دارد نمي‌توانند بدون ملي‌پوشان در آسيا به ميدان بروند.
مسعود تابش در مورد شرايط سپاهان و اينکه اين تيم چند هفته‌اي به پيروزي نرسيده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: شرايط ما بد نيست. متاسفانه مقابل استقلال بازي خوبي انجام داديم اما در اين ديدار هم نتوانستيم گلزني کنيم. انشاءالله در ادامه بار ديگر مي‌توانيم به شرايط خوبي برسيم.

وي در مورد اينکه سپاهان به دنبال جذب مهاجم خارجي است عنوان کرد: بله به دنبال يک بازيکن هلندي‌الاصل هستيم که با توجه به اينکه يک سهميه آسيايي داريم او تابعيت اندونزي دارد و براي اين انتخاب مشکلي وجود ندارد. کارهاي اين مسئله انجام مي‌شود و در صورت نهايي شدن او به اصفهان مي‌آيد. مي‌دانيد فصل نقل و انتقالات بازيکنان خارجي تقريبا پس از 5 ديدار نيم‌فصل دوم آغاز مي‌شود.

تابش در مورد اينکه برنامه‌ريزي ليگ برتر و جلو افتادن فصل نقل و انتقالات مشکل‌ساز شد عنوان کرد: روي رسيدن بازيکنان مصدوممان حساب کرده‌ بوديم اما با توجه به فشردگي مسابقات بازي‌ها کمي زودتر تمام شد. به هر حال بحث جام جهاني و آمادگي تيم ملي نيم‌فصل نقل و انتقالات را جلو انداخت. محرم نويد‌کيا و جواهير سوکاي از 20 روز ديگر فکر مي‌کنم بتوانند در تمرينات شرکت کنند و اين کار ما را آسان مي‌کند.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان با اشاره به اينکه جوانان سپاهان عملکرد خوبي در هفته‌هاي اخير داشتند اظهار داشت: اميدوار هستيم اين بازيکنان بتوانند به ما کمک کنند. علي کريمي بازيکن جوانان سپاهان در دو مسابقه به صورت ثابت به ميدان رفته است و توانسته عملکرد خوبي داشته باشد. او با 190 سانتي‌متر قد شرايط بسيار خوبي دارد. چند تن از بازيکنان تيم ملي نوجوانان و برخي ديگر از افراد جوانان سپاهان مي‌توانند به ما کمک کنند.

وي افزود: شايد استفاده از اين بازيکنان جوان در يک مقطع باعث خسارت شود اما اين کار سود بلندمدت دارد. بازيکنان جوان ما همه در رده‌هاي ملي حضور دارند و 90 درصد آنها دست‌پرورده خود باشگاه هستند که خوشبختانه جواب هم گرفتيم. مطمئنا استفاده از اين نفرات در فصل آينده هزينه‌هاي ما را کاهش مي‌دهد. البته اين کار ميانگين سني سپاهان را نيز کاهش مي‌دهد. تاکيد مي‌کنم ما از کسب نتيجه در فصل جاري نيز غافل نيستيم. خوشبختانه مصدومانمان در حال اضافه شدن به تيم هستند و مي‌توانيم در ادامه عملکرد خوبي داشته باشيم.

تابش در مورد اينکه زمزمه‌هايي مبني بر نبودن بازيکنان ملي در ديدار‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شنيده مي‌شود اظهار داشت: بايد اين مسئله در نشستي با حضور باشگاه‌ها و مسئولان فدراسيون حل شود تا هيچ کس آسيب نبيند. خيلي سخت است تيمي بدون ملي‌پوشان خود بخواهد به ليگ قهرمانان آسيا برود. به طور مثال آيا استقلال مي‌تواند با اين تعداد ملي‌پوش بدون حضور آنها در اين مسابقات حاضر شود. خود ما 5 ملي‌پوش داريم. واقعا براي اين مسئله بايد راه‌حل مشترکي پيدا کرد تا هيچ کس ضرر نکند.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان در مورد اينکه کارلوس کي‌روش جواب زلاتکو کرانچار در انتقاد به تهديد خط خوردن بازيکنان در صورت عدم حضور در پست تيم ملي را داده است عنوان کرد: به هر حال نظر کي‌روش اين موضوع است اما اين اتفاق در همه جاي دنيا مي‌افتد. فيليپ لام کاپيتان باير مونيخ در اين تيم در پست هافبک به ميدان مي‌رود و او که کاپيتان تيم ملي آلمان است در آنجا در پست دفاع چپ بازي مي‌کند. به هر حال کي‌روش مربي بزرگي است اما باشگاه نيز نيازي دارد.

وي تاکيد کرد: زلاتکو کرانچار مربي ما است و از او حمايت مي کنيم. نمي‌خواهيم در آستانه جام جهاني تنشي به وجود بيايد بايد اين مسائل حل شود. به هر حال احسان حاج‌صفي در يکي دو مسابقه در پست هافبک به ميدان رفت البته ما قائدي را در دفاع چپ داريم که او در حال حاضر مصدوم است. به هر حال اميدوارم راه‌حل خوبي براي تعامل ايجاد شود.

تابش در پايان در مورد هم‌گروهي ايران با آرژانتين، نيجريه و بوسني اظهار داشت: گروه ما برخلاف اينکه برخي دوستان مي‌گويند اصلا آسان نيست. در تمام دنيا هر تيم بزرگي را که مي‌بينيد سه چهار بازيکن آفريقايي دارد. بوسني نيز در سه چهار سال گذشته تيمي متفاوت شده است. اميدوارم تيم ملي در جام جهاني بتواند عملکرد خوبي داشته باشد و با تعاملي که با باشگاه‌ها صورت مي گيرد شرايط خوبي حاکم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها