کد خبر: ۱۸۷۶۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
اين طور كه حاضران در ورزشگاه عضدي رشت مي گويند، بهرام كياني، كمك اول مظفري‌زاده بيشتر در معرض اين اتهام است چراكه او بارها در طول بازي تصميم هاي اشتباهي مي‌گرفت كه چندين بار مظفري‌زاده آن‌ها را اصلاح كرده است!
بانك ورزش - داستان ادامه دار داوري ها و باند مخوفي كه در فدراسيون فوتبال نتايج مسابقات را از پيش تعيين مي‌كند، اين بار به رشت و دربي گيلان رسيده تا بعد از قضاوت پر حرف و حديث تيم داوري اين بازي، شائبه‌ها درباره دخالت باند مخوف داوري جدي شود.

در همين راستا اميرعابديني كه ظاهراً از برخي مسائل پشت پرده با خبر است اعلام كرده: « بعد از انتخاب اين تيم داوري براي اين بازي،  به مهدی تاج تلفن زدم و گفتم این گروه برای نابودی داماش به رشت می‌آیند و ارتباطاتی هم که وجود داشت را بیان کردم. او به من گفت نگران نباشد و بعد پیگیری کرد و به من تلفن زد و گفت خیالت راحت آنها درست قضاوت خواهند کرد. بعد از مسابقه هم تاج به من تلفن کرد و گفت فردی را در ورزشگاه داشته که به او گفته‌ اخراج بازیکن داماش بی‌ربط بوده است. به هر حال وقتی دیدم تاج حساس شده من کوتاه آمدم اما واقعیت این است که باند مخوفی در فدراسیون فوتبال وجود دارد باندی که از تصمیم‌گیران و اثرگذاران در فدراسیون فوتبال هستند و من این مسئله را به مهدی تاج و علی کفاشیان هم گفته‌ام اگر آنها در این مورد اقدامی نکنند من وظیفه قانونی خودم را انجام می‌دهم. یک ماه پیش هم در هیئت رئیسه سازمان لیگ این مسایل را بیان کردم و گفتم چه زمانی قصد پاکسازی دارید؟ بهروان اگر بگوید نمی‌دانم درست نیست چون خودم این مسئله را به او گفتم.»

به دنبال اين صحبت‌‌ها و متقاعد شدن نسبي تاج از تأثير اين باند حالا بايد ديد آيا سعيد مظفري‌زاده به سرنوشت محسن قهرماني دچار مي‌شود؟ البته اين طور كه حاضران در ورزشگاه عضدي رشت مي گويند،  بهرام كياني، كمك اول مظفري‌زاده بيشتر در معرض اين اتهام است چراكه او بارها در طول بازي تصميم‌هاي اشتباهي مي‌گرفت  كه چندين بار مظفري‌زاده آن‌ها را اصلاح كرده است! به هرحال بايد ديد فدراسيون بعد از بررسي اين موارد به چه نتيجه‌آي مي‌رسد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها