کد خبر: ۱۸۷۶۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «درک نمي کنم چرا بعضي ها از مسي ترسيده اند!»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، کريم انصاري فرد اميدواراست با گلزني در بازي هاي ليگ سهم بيشتري در ترکيب ثابت تيم ملي داشته باشد و کي روش بيشتر از او استفاده کند. انصاري فرد اميد زيادي به درخشش در جام جهاني دارد و مي خواهد از برزيل ترانسفرشود.

 

انصاري فرد در دربي تبريز به دليل محروميت حضور نداشت و بعد از نتيجه بازي تيمش برابر گسترش فولاد پيگير قرعه کشي جام جهاني بود. بعد از هم گروهي ايران با آرژانتين وتقابل با ستاره فوتبال جهان مسي نظرات مختلف و جالبي مطرح شد. انصاري فرد بعد از قرعه کشي گفتگوي کوتاهي داشت:

 

* نظرت در مورد هم گروهي با آرژانتين و رويارويي با مسي چيست؟

- من درک نمي کنم چرا بعضي ها از هم گروه شدن با آرژانتين ترسيده‌اند.ما طبق قرعه با آرژانتين،بوسني ونيجريه هم گروه شديم و مي دانيم بازي با آرژانتين سخت است بالاخره با قهرمان جهان و يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني بازي داريم.ما بايد يک بازي خوب برگزار کنيم چون آرژانتين تيم بزرگي است.

 

* در 2 بازي ديگر مي توانيم امتياز بگيريم؟

- تيم ملي ايران مي تواند جلوي نيجريه و بوسني برنده بازي باشد و اين توانايي را داريم.

 

* پس معتقدي ايران شانس صعود دارد؟

- چرا که نه؟! ما مي توانيم با يک تدارکات خوب صعود کنيم. فقط بايد تمام امکانات از لحاظ بازي تدارکاتي و ساير مسائل فراهم باشد.

 

* به هر حال تقابل با آرژانتين و مسي يک رويا بود و حالا عملي شده..

- ما به جام جهاني رفتيم و حضور در جام جهاني يعني براي هر اتفاقي آماده باشيم و بايد با ابرقدرت ها بازي کنيم. ما مي دانستيم 31 تيم قدرتمند دنيا در جام جهاني حضور دارند و امکان هر قرعه اي وجود دارد. تا خرداد بايد آماده شويم و يک بازي خوب برگزار کنيم. در ضمن ما 3 بازي داريم و بايد به هر 3 بازي فکر کنيم.

 

* خودت براي اين بازي ها آماده هستي؟

- من حاضر هستم با آمادگي کامل و روحيه بالا براي تيم ملي کشورم بازي کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها