کد خبر: ۱۸۷۶۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «با اضافه شدن یک بازيكن برزيلي كه قصد جذبش را داريم، قطعا مشكل نداشتن هافبك بازيساز‌مان هم برطرف مي‌شود.»

به گزارش 598 به نقل از گل ، علی فتح الله زاده از نتيجه كسب شده در اصفهان راضي به نظر نمي‌رسيد اما از شرايط كلي تيم طي هفته‌هاي اخير ابراز رضايت مي‌كرد. او همچنين اميدوار بود تا استقلال براي دور برگشت مسابقات ليگ برتر با اضافه كردن مهره برزيلي در امر گلزني موفق‌تر عمل كند.

 

با فتح الله زاده در مورد قرعه‌كشي جام‌جهاني و قرار گرفتن ايران در گروه آرژانتين هم صحبت كرديم كه نظرش درباره گروه ايران اميدواركننده بود. فتح الله زاده معتقد بود تيم‌ملي با حضور استقلالي‌ها مي‌تواند براي اولين بار به دور دوم صعود كند. او براي مسي هم پيام فرستاد.

 

* سپاهان خوب مقاومت كرد

بازي ما برابر سپاهان برخلاف نظر كارشناسان اصلا هم خواب‌آور نبود. ما در طول بازي شاهد تلاش هر دو تيم براي رسيدن به گل بوديم اما به واسطه قدرت هر دو تيم در خط دفاعي و هافبك اين فشارها بيشتر در ميانه ميدان شكسته مي‌شد كه معتقدم سهم مدافعان سپاهان و هافبك‌هاي ما در اين جنگ بيشتر بود. در كل من از اين مساوي راضي نيستم چون ما در تهران به سپاهان باخته بوديم و دوست داشتم در اصفهان تلافي آن باخت را مي‌كرديم اما خط دفاع و دروازه‌بان سپاهان خوب مقاومت كردند. ضمن آن كه بچه‌هاي ما كمي هم بدشانسي آوردند.

 

* بازي استقلال زيباتر شده

بازي ما در مصاف با سپاهان بيشتر شبيه استقلال بود. علتش هم همان نكاتي است كه ما طي ماه‌‌هاي گذشته فرياد مي‌كشيديم اما دوستان گوش خود را مي‌بستند. استقلال هفته گذشته سه جلسه تمرين مرتب و پروپيمان كرد و ديديد كه چطور توانست در اصفهان برابر سپاهان كار كند. ما از هر نظر از سپاهان بهتر بوديم و اين بازي استقلال مرا بيشتر اميدوار كرد كه در ادامه ان‌شاءا... نتايج بهتري كسب خواهيم كرد.

 

* با خسرو و برزيلي‌مان گل هم مي‌زنيم

شخصا دوست دارم استقلالي تهاجمي و گلزن را ببينم و مطمئن هستم از اين پس و با اضافه شدن خسرو حيدري به تمرينات و مسابقات‌مان شاهد گلزني بيشتر مهاجمان‌مان خواهيم بود. ما در فصل نقل‌وانتقالات نيم‌فصل با يارگيري مد نظر كادرفني دفاع چپ خوبي را جذب كرديم كه اميدوارم آقاي غلام‌نژاد كاستي‌هاي ما در آن جناح را جبران كند و با خسرو يك زوج ايده‌آل را براي‌مان تشكيل دهند. ضمن آن كه با اضافه شدن اين بازيكن برزيلي كه قصد جذبش را داريم، قطعا مشكل نداشتن هافبك بازيساز‌مان هم برطرف مي‌شود و از اين پس شاهد گلزني بيشتر مهاجمان‌مان هم خواهيم بود.

 

* قرعه مطلوبي نصيب‌مان شد

اين كه در گروه‌مان با يكي از ضعيف‌ترين تيم‌هاي اروپا و آفريقا همگروه شديم جاي شكر دارد و اين شانس را براي‌مان زنده نگه مي‌دارد كه بتوانيم با كمك خدا براي نخستين بار به دور دوم صعود كنيم. شايد اگر خودمان هم مي‌خواستيم قرعه بكشيم چنين قرعه مطلوبي نصيب‌مان نمي‌شد. با اين همه ديدار با آرژانتين هم فرصت خوبي براي ملي‌پوشان‌مان است تا ضمن تنه به تنه شدن با خوب‌هاي جهان مانند مسي تجربه بزرگي براي خود بيندوزند و از طرفي تبليغي هم براي ايران است تا آنهايي كه ايران و فوتبالش را خوب نمي‌شناسند يا اصلا نمي‌شناسند در 31 خرداد با ايران بيشتر آشنا شوند.

 

* بچه‌هاي ايران مثل جت مي‌مانند

مسئولان فدراسيون و كميته تيم‌هاي ملي بايد از حالا تلاش خود را براي ترتيب دادن بازي‌هاي تداركاتي در خور توجه براي تيم‌ملي شروع كنند تا اين بچه‌ها كه كمتر فرصت رويارويي با تيم‌هاي آفريقايي و اروپايي را داشته‌اند طي ماه‌هاي آتي با تيم‌هاي مشابه با نيجريه و آرژانتين و بوسني بازي كنند.

 

* بيگ‌زاده آقايي مي‌كند جواب‌تان را نمي‌دهد

بخش‌هايي از مصاحبه تلويزيوني شبكه سه با هاشم را ديدم و شخصا از طرح آن سوالاتي كه از بيگ‌زاده پرسيده شد براي رسانه ملي تاسف خوردم. هاشم بيگ‌زاده از جمله فوتباليست‌هاي ناب ايران است كه در استقلال در چند پست در جناح چپ و راست بازي مي‌كند و برابر كره‌جنوبي كارلوس كرش با بهره‌گيري از توان تدافعي او توانست جواز صعود ايران را صادر كند. به نظرم اين قشنگ نيست اگر يك فوتباليستي مثل هاشم شرم و حيا دارد و نمي‌خواهد جواب دوستان را بدهد از سكوت او سوءاستفاده شود. بيگ‌زاده پيش از شروع فصل چندين خواهان از داخل و خارج از ايران داشت و در حال حاضر هم در استقلال جزو بهترين نفرات تيم است و اگر جواب كسي را نمي‌دهد به خاطر آقايي و منش بزرگوارانه‌اش است.

 

* همين هاشم براي مسي كافيست

ليونل مسي بي‌شك بهترين فوتباليست حال حاضر جهان است و فكر كنم اگر در اين مدت هم مصدوم نمي‌شد مي‌توانست رقيب اصلي رونالدو براي تصاحب توپ طلاي جهان باشد. با اين همه اين بازيكن در تيم‌ملي آرژانتين شرايط بارسلونا را ندارد و آن هافبك‌هاي قدر كه در بارسا هستند مثل ژاوي و اينيستا در تيم‌ملي آرژانتين نيستند. با اين حال معتقدم مي‌توان او را كنترل كرد و اتفاقا اگر او بخواهد به خط دفاع ايران نفوذ كند مدافعان خوب ايران از جمله همين هاشم خودمان مي‌توانند حسابي او را آزار بدهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها