کد خبر: ۱۸۷۵۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
پيشکسوت فوتبال ايران معتقد است که نبايد فقط روي مسي تمرکز داشت چون آرژانتين تيم صاحب سبکي است.
حميد درخشان در مورد مشخص شدن گروه ايران در جام جهاني 2014 گفت: فرقي نمي‌کرد که در چه گروهي باشيم. در جام جهاني هيچ تيمي حاشيه امنيت ندارد چون همه با قدرت کامل به اين مسابقات مي‌‌آيند. واقعاً در جام جهاني نبايد دنبال شانس باشيم.

به گزارش تسنيم ، وي در خصوص تقابل احتمالي ليونل مسي با مدافعان تيم ملي ايران، اظهار داشت: نبايد دنبال مسي باشيم، چون آرژانتين در زمينه فوتبال کشور صاحب سبکي است. اصلاً شايد در آن بازي مسي مصدوم شد. يعني اگر او نباشد ما آرژانتين را شکست مي‌دهيم؟ بايد برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم تا چه با مسي و چه بدون مسي مقابل آرژانتين بازي خوبي ارائه بدهيم.

پيشکسوت فوتبال ايران در پاسخ به اين سوال که آيا ايران مي‌تواند در جام جهاني، بوسني را شکست دهد، عنوان کرد: واقعاً توقع داريد بوسني را شکست بدهيم؟ اگر در دوران برانکو اين تيم را برديم به خاطر اين بود که آن زمان با اين تيم بده، بستان داشتيم. شما ببينيد اين تيم چطور به جام جهاني صعود کرده است؟. البته بوسني نسبت به ديگر تيم‌هاي اروپايي حريف ساده‌تري است.

درخشان ادامه داد: در مورد نيجريه هم چنين مسئله‌اي صدق مي‌کند. آفريقايي‌ها هميشه قدرت خاصي دارند و اگر زماني مغلوب اروپايي‌ها مي‌شوند به خاطر اين است که از نظر تاکتيکي کم مي‌آورند.

وي تصريح کرد: در مجموع کارمان در جام جهاني سخت است. نبايد خودمان را گول بزنيم. اگر تدارک خوبي نداشته باشيم در جام جهاني به مشکل مي‌خوريم.

کاپيتان پيشين پرسپوليس در واکشن به مشکلي که براي بهزاد غلامپور در پرسپوليس پيش آمده و مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس صراحتاً اعلام کرده که استقلالي است، گفت: اين اظهار نظر بهزاد کار راخراب کرده است. تماشاگران پرسپوليس روي تيم‌شان تعصب فراواني دارند. اميدوارم اين مسئله با خير و خوشي تمام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها