کد خبر: ۱۸۷۵۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز هيچ تصميمي در مورد کادر فني گرفته نشده و در هفته‌هاي آينده عملکرد بوناچيچ را بررسي مي‌کنيم.
سعيد آذري در مورد احتمال تغيير در کادر فني ذوب‌آهن اظهار داشت: تا اين لحظه هيچ تصميمي در مورد بوناچيچ گرفته نشده است. به هر حال بايد 4-5 هفته بگذرد تا عملکرد کادر فني و تيم را بازنگري کنيم. بعد از آن هم صحبت‌هاي بوناچيچ را خواهيم شنيد که آيا چيزي نياز دارد يا نه.

به گزارش تسنيم،وي افزود: در ديدار مقابل پرسپوليس حق ذوب آهن حداقل کسب يک امتياز بود. بازيکنان تيم ما خوب کار کردند اما به حق‌شان نرسيدند. با اين حال با اضافه شدن بازيکنان جديد شرايط بهتري در تيم احساس شد.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصريح کرد: اگر بتوانيم در ديدارهاي خارج از خانه تساوي و در ديدارهاي خانگي برتري کسب کنيم، خواهيم توانست در جدول جايگاه بهتري را براي خود تثبيت کنيم و در غير اين صورت به مشکل خواهيم خورد.

آذري ادامه داد: مقابل استقلال خوزستان شرايط چندان خوبي نداشتيم اما در ديدار برابر پرسپوليس روند رو به رشدي را نشان داديم. اميدوارم برابر تراکتورسازي و مس نيز روند خوبي داشته باشيم و نتيجه بگيريم.

وي در مورد بازيکنان جديدي که به اين تيم اضافه شدند نيز به تسنيم گفت: بررسي عملکرد فني آنها بر عهده بوناچيچ است اما اين بازيکنان با انگيزه و تاثيرگذار بودند و اميد دارم تا در 2 بازي حساس پيش رو آنها با تمام توان کمک کنند تا ذوب‌آهن جايگاه خوبي را در جدول کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها