کد خبر: ۱۸۷۵۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه نفت گفت: ما روي تيم فشار نمي‌آوريم که حتماً بخواهند سهميه آسيايي کسب کنند.
منصور قنبرزاده در خصوص تيم فوتبال نفت در رده دوم جدول اظهار داشت: نتايج راضي‌کننده‌اي کسب کرده‌ايم البته راه دشواري در پيش داريم و بايد با برنامه‌ريزي اصولي اين روند را ادامه دهيم تا بتوانيم در ادامه نيز جايگاه خود را حفظ کنيم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه نفت عملکرد خوبي در نيم‌فصل داشته يادآور شد: ما دقيقاً بر اساس استراتژي خود عمل کرديم. رضا نوروزي را که يکي از مؤثرترين و بهترين مهاجمان کشور است حفظ کرديم و هادي نوروزي را نيز جذب کرديم تا در آينده به مشکلي بر نخوريم. هوشمندانه اقدامات لازم را انجام داديم و فکر زيادي پشت اين تصميمات وجود داشت. سه بازيکن از ما جدا شدند و سه بازيکن جذب کرديم.

مديرعامل باشگاه نفت در مور اينکه صبايي‌ها معتقد بودند داوري به نفع نفت بوده و آنها از اين موضوع متضرر شدند و پنالتي در دقايق پاياني درست اعلام نشده، يادآور شد: من در مورد بحث داوري ورود نمي‌کنم. کارشناسان بايد در مورد اين مسئله صحبت کنند. من خودم از تلويزيون بازي را ديدم و مورد خاصي را در مورد داوري مشاهده نکردم. به هر حال مديرعامل باشگاه صبا هم از اينکه پنالتي در دقايق پاياني اعلام شده ناراحت بود. شايد داور اشتباه کرده باشد اما در مواردي هم برعکس اين موضوع براي تيم ما به وجود آمده است.

وي با اشاره به وضعيت صبا افزود: صبا وضعيت خاصي دارد. به آنها حق مي‌دهم. 5-6 بازي در دقايق پاياني گل دريافت کردند و اين موضوع کمي از لحاظ روحي و رواني تأثير مي‌گذارد. جايگاه اين تيم در انتهاي جدول نيست. ارادت خاصي به کشوري‌فرد دارم اما به هر شکل در بحث داوري به راحتي وارد نمي‌شوم. اين اتفاقات ممکن است براي هر تيمي رخ بدهد و اشتباهات داوري در همه بازي‌ها وجود دارد.

قنبرزاده در مورد اينکه چه برنامه‌هايي براي حفظ جايگاه نفت در صدر جدول دارد و هدفش در انتهاي فصل چيست، خاطرنشان کرد: شرايط سختي در بالاي جدول داريم، هيچ وقت به بازيکنان خود فشار نمي‌آوريم که حتماً بايد سهميه آسيايي کسب کنند، خود بازيکنان جوان ما انگيزه لازم را براي اين موضوع دارند و همواره تلاش خود را مي‌کنند تا بتوانند بهترين نتيجه را کسب کنند.

وي در مورد ديدار اين هفته نفت مقابل داماش تصريح کرد: هميشه بازي با داماش سخت است. بازي نفس‌گير، سخت و حساسي داريم. تلاش مي‌کنيم که در اين بازي هم موفق باشيم و بتوانيم در بالاي جدول باقي بمانيم.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد اينکه آيا براي بازيکنان پاداشي در نظر خواهد گرفت، گفت: ما يک کميته ارزيابي داريم که بازي به بازي عملکرد بازيکنان را مورد بررسي قرار مي‌دهد. ما معمولاً هر 5 بازي براي پاداش تصميم مي‌گيريم و اين حق بازيکنان است. قصد داريم از لحاظ روحي و رواني در شرايط خوبي باشند و هر بازي را مانند جام حذفي تلقي کنند تا بتوانند با قدرت تا پايان ليگ حاضر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها