کد خبر: ۱۸۷۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 ،مدير شبكه سه سيما گفت: قم بزرگ ترین و عظیم ترین مرکز قرآن جهان است که انعکاس رویدادهای قرآنی آن از صدا و سیما موجب امتنان و افتخار است.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه (علیها السلام)علي‌اصغر پورمحمدي شامگاه دوشنبه در مراسم آئین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن حرم حضرت معصومه (علیها السلام) که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد با اشاره به این که توسعه، نشر و گسترش امواج قرآنی همواره از دغدغه های شبکه سوم سیما بوده است افزود: تماشای برنامه های قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه(علیها السلام) در قم که مرکز فقاهت و خواستگاه روحانیت است مایه مباهات ایرانیان است.

وی افزود: قم الگو و اسوه فرهنگی کشور است و انعکاس صحنه های با شکوه قرآنی آستانه مقدسه حضرت معصومه(علیها السلام) موجب افتخار صدا و سیما است.
پور محمدی بیان داشت: در سالهای گذشته برپایی اینگونه برنامه های قرآنی محدود به تعداد کمی از شهرها بوده و امروز شاهد برگزاری آن در بسیاری از شهرهای کشور هستیم  که قم در راس آن ها قرار دارد.
مدیر شبکه سوم سیما خاطر نشان کرد: رسانه ملی در خدمت همه خانواده های قرآنی و قرآنیان قرار دارد و در این مسیر گام های موثری برداشته است.
وی در پایان ابراز داشت: آستانه مقدسه حضرت معصومه(علیها السلام) قم در برپایی محافل قرآنی از بالاترین رتبه برخوردار است و تعمیم آن به شهر های دیگر اهمیت زیادی دارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها