کد خبر: ۱۸۷۵۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: بايد دغدغه کادر فني تيم ملي را از بين ببريم.
به نقل از سايت فدارسيون فوتبال، هادي آيت‌الهي درباره گروه بندي تيم‌ها در جام جهاني و شرايط تيم ملي فوتبال ايران، گفت: معتقدم همه گروه‌ها سختي خاص خود را دارند چرا که 32 تيم از سراسر جهان به برزيل رسيده‌اند. در گروه ايران که آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين به جام جهاني صعود کرده‌اند که اين امر شايستگي و قدرت تيم‌ها را نشان مي‌دهد. سوابق بازي بوسني با ايران به 7 سال گذشته بر مي‌گردد و اين در حالي است که اين تيم در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد و با شکست حريفان قدر خود در اروپا توانسته خود را به جام جهاني برزيل برساند. نيجريه تجربه 6 بار حضور در جام جهاني و شکست تيم آرژانتين را دارد و تيم آرژانتين که يکي از مدعي‌هاي قهرماني در اين جام هست نيز از ديگر رقباي سر سخت ايران محسوب مي‌شود.

وي افزود: تيم ايران کار سختي در پيش دارد و بايد با واقعيات خود را مواجه کنيم و هرکاري از دستمان بر مي‌آيد براي آماده سازي تيم ملي بکار گيريم. اولويت براي مردم ايران و ما حضور يک تيم قوي و شايسته در برزيل است و آن چيزي که خواسته کادر فني تيم ملي است تا حد امکان فراهم مي‌کنيم تا به خواسته‌هاي خود برسيم. معتقدم تيم‌هاي باشگاهي بايد در طول سه اردوي آماده سازي بازيکنان خود را به طور کامل در اختيار تيم ملي قرار دهند تا با يک برنامه ريزي دقيق و تدارکي مطلوب با تيم‌هايي که در جام جهاني شرکت دارند، رقابت کنند. همچنين پيش بيني بازي دوستانه با تيم‌هايي که فوتبال‌شان با حريفان ما بسيار نزديک است را در دستور کاري خود داريم و منتظر بازگشت سرمربي تيم ملي هستيم تا برنامه ريزي هاي دقيق تري براي اردوهاي تيم ملي و بازي‌هاي دوستانه تدوين کنيم.

نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: بايد دغدغه خاطر کادر فني را از بين ببريم و فضا را براي اردوهاي تدارکاتي آماده کنيم و حتي تا حد امکان بازي‌هايي که مد نظر کادر فني است را بررسي کنيم و شرايط را به گونه اي فراهم کنيم که تيم ملي عملکرد خوبي داشته باشد. در اين ميان مردم مانند هميشه پشتيباني خود را نسبت به حضور تيم ملي همچنان دريغ نکنند تا راه براي موفقيت و عملکرد مطلوب تيم ملي هموار تر شود.

آيت الهي درباره اينکه قرعه تيم ژاپن با حريفانش و يا سوئيس با تيم‌هاي همگروهش بسيار آسان است گفت: اصلا اينطور نيست. تي‌ هايي که ژاپن با آن همگروه شد ساحل عاج،کلمبيا و يونان هستند. ساحل عاج در سيد بندي فيفا 17 جهان است، کلمبيا 4 و يونان 12 جهان. پس ژاپن در گروه راحتي قرار ندارد. سوئيس در سيد بندي فيفا 8 جهان و اکوادور 23 است. معتقدم هر 32 تيم برترين‌هاي جهان هستند و کارشان براي صعود به مراحل بالاتر سخت است. به هر حال عزم و اراده بين مسئولين فدراسيون فوتبال اين است که به طور کامل شرايط را براي تيم ملي فراهم کند تا اين تيم موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها