کد خبر: ۱۸۷۵۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: من وظيفه‌ام کمک به علي دايي در پرسپوليس است و از همينجا از همه مشوقين هواداران رويانيان و شيريني بابت حمايت چند روز گذشته‌شان سپاسگزارم.
بهزاد غلامپور در خصوص اتفاقات اخير اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتي تلخ در روزي که پيروزي شيريني مقابل ذوب ‌آهن کسب کرديم براي من افتاد. همه به خصوص دايي مي‌دانند من هميشه به باشگاهي که در آن کار مي‌کنم تعصب کاري دارم.

به گزارش فارس،وي افزود: اما متأسفانه برخي‌ها در بازي با ذوب‌آهن به من و خانواده‌ام بي‌احترامي کردند ولي بايد همينجا از رويانيان هواداران مشوقين و شيريني، سرپرست پرسپوليس تشکر کنم که پس از آن ماجرا از من حمايت خود را اعلام کردند. مطمئن باشيد من هم تا روزي که با دايي کنار پرسپوليس هستم با تمام وجودم براي اين تيم کار مي‌کنم.

غلامپور در مورد اظهارات عليرضا حقيقي گفت: حقيقي يکي از شاگردان خوب من بود و بازيکن آينده‌داري است. مطمئنم حقيقي با تلاش و کوشش بيشتر، شايستگي و لياقت حضور در جام جهاني را دارد. او دروازه‌باني با پتانسيل بالا است و همين که مصاحبه امروز او را ديدم که حرمت مربيان خود، مخصوصاً علي دايي را آنطور نگه داشت به او آفرين مي‌گويم.

وي افزود: بايد تشکري ويژه‌اي از علي دايي بکنم. او را مثل برادرم دوست دارم. حمايت دايي از من به نظرم در فوتبالي که در آن کمي دوستي‌ها و برخي مسائل از بين رفته ارزش بزرگي داشت. به همين خاطر مطمئن باشيد با تمام وجودم براي تيم دايي و هوادارانش تلاش مي‌کنم تا انشالله دروازه‌‌بان‌هاي پرسپوليس مثل نيم ‌فصل اول روزهاي خوبي را داشته باشند. البته من کاري براي دروازه‌بان‌ها انجام ندادم و فقط به وظيفه‌ام به باشگاهي عمل کردم که با آن قرارداد امضاء کردم. اميدوار هستم که بتوانم تا انتهاي فصل يک جام را براي پرسپوليس بياوريم. با حمايت از دايي هرگز اين خواسته دور از دسترس نيست چون دايي هميشه اراده‌اي داشته که به خواسته‌هاي خودش با بار فني بالا رسيده همانطور که آقاي گل جهان شد و در تيم‌هاي بزرگ جهان حضور پيدا کرد و در امر مربيگري نيز جزء بهترين‌ها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها