کد خبر: ۱۸۷۴۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
ضرغامي همه چيز را به خودش گرفت / مردم بي‌خيال پيامك به نود مي‌شوند؟

زت الله ضرغامی در پاسخ به گزارش  شبکه سه سیما در مورد ویژه برنامه پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال از دست‌اندرکاران این برنامه تقدیر کرد. متن نامه ضرغامي به این شرح است:

جناب آقای زین‌العابدین

رئیس محترم شورایعالی ورزش سازمان

گزارش لحظه به لحظه از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی که در قالب ویژه برنامه " نود " به مردم ارائه شد به دلیل استفاده حرفه‌ای از تدوین همزمان و نیز رعایت ضوابط شرعی و قانونی با حفظ تمامی صحنه‌های دیدنی و جذاب مراسم قرعه‌کشی، کاری بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

از جناب آقای فردوسی‌پور و میهمانان عزیز و همکاران فنی برنامه نیز تشکر می‌کنم.

ارسال بیش از ۵/۶ میلیون پیامک که اگر به دلیل تلاقی با برنامه‌های دیگر قطع نمی‌شد، حتماً از مرز ۷ میلیون می‌گذشت، بار دیگر تعامل و ارتباط گسترده مردم با رسانه ملی را آشکار ساخت. موفق باشید.

متن خبر گویاست، جناب آقای ضرغامی از تعداد پیامک های ارسالی هموطنان به برنامه نود شگفت زده شده و این اتفاق را مرهون استقبال و تعامل گسترده هموطنان با رسانه ملی می‌داند !
و سوالی که در اینجا باید از رئیس رسانه ملی بپرسیم این است که آیا دیگر برنامه های ورزشی و یا غیر ورزشی سازمان مطبوع ایشان هم این چنین با استقبال گسترده مخاطبین مواجه می شود و یا این اتفاق را باید حاصل استعداد و اجرای حرفه ای عادل فردوسی پور بدانیم؟
باید بپرسیم که چرا به طور مثال برنامه هایی مثل "هفت" و یا "پایش" اینچنین توجه مخاطبین را جلب نمی کنند؟ اینکه در چند سال اخیر آمار بینندگان شبکه های فارسی زبان خارج از کشور به طرز قابل ملاحظه ای بالا رفته و شبکه های ماهواره ای در بسیاری از خانه های ایرانیان، جای شبکه ملی را پر کرده نشانه ی چیست؟
آیا جناب ضرغامی هنوز هم شبکه های ملی کشور را انتخاب اول مردم می‌داند؟
در چند سال اخیر  شاهد انتقادات بسیار و روی گردانی مردممان از رسانه های ملی بودیم و با توجه به صحبت های اینچنینی رئیس این سازمان، دور از ذهن نیست که مردم کشورمان برای نشان دادن دوباره نارضایتی و ناراحتی شان از جهت گیری های نامطلوب و کیفیت پایین بسیاری از برنامه های تلویزیون، برنامه پر مخاطب "نود" را هم از نگاه خویش تحریم کنند و دیگر عطای تلویزیون و شبکه های مطبوع آقای ضرغامی را به لقایش ببخشند.

بسیار مطلوب است که ایشان، به جای بهره برداری و ذوق زدگی از آمار برنامه نود، نیم نگاهی هم به تعداد مخاطبین دیگر برنامه های رادیو و تلویزیون بیندازند و چاره ای برای قهر گسترده مخاطبین‌شان با این برنامه ها بیندیشند.


بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها