کد خبر: ۱۸۷۳۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
نمایندگان مجلس با سلب فوریت طرح احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مخالفت کردند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، پیشنهاد سلب فوریت طرح احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که از سوی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، با 94 رای مخالف و 79 رای موافق و 9 رای ممتنع به تصویب نرسید.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه تصویب این طرح موجب به وجود آمدن یک سازمان فربه و چاق در عرصه مدیریتی کشور می‌شود، گفت: آنچه که دولت قبلی نیز تصور می‌کرد با انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به آن دست پیدا می‌کند همین مسئله بود.

وی افزود: بهتر است که ما دو معاونت با ماموریت ثابت ایجاد کنیم. یک معاونت مسئول برنامه‌ریزی و ایجاد ساختارهای مدیریتی و برنامه‌ریزی، نظارت بر مصرف بودجه، تدوین آن و همچنین ارائه گزارش عملکرد و دیگری مسئول منابع انسانی و برنامه‌ریزی و معاونت دیگر مسئول برنامه‌ریزی در خصوص منابع انسانی را بر عهده داشته باشد.

در ادامه موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مخالفت با سلب فوریت از این طرح گفت: طرح احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیش از 219 رای هیئت تقدیم هیئت رئیسه مجلس محترم شده و یکی از برنامه‌های اصلی رئیس‌جمهور احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود که در شعارهای تبلیغاتی نیز مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد ادامه داد: ما بر اساس برنامه پنجم توسعه باید به دنبال چابک‌سازی و کوچک کردن دولت باشیم و نه اینکه دو معاونت جدید ایجاد کنیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در ایجاد دو معاونت جداگانه گفت: ببینید امروز در شهرستان‌ها چه خبر است. ایجاد دو معاونت جداگانه که یکی مسئول ایجاد ساختارهاست و دیگری مسئول تامین مالی آن تنها سبب به وجود آمدن مشکلات فراوان اداری می‌شود.

وی در پایان خواستار عدم رای نمایندگان به سلب فوریت این طرح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها