کد خبر: ۱۸۷۲۵۱
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۲

سیدجلال حسینی می‌گوید ایران در جام جهانی در گروهی قرار گرفته که نه زیاد سخت و نه زیاد آسان است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه، بوسنی و هرزگوین در جام‌جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: گروهمان نه زیاد سخت است و نه زیاد آسان. آرژانتین یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال دنیاست ولی هنوز خودمان را آن طور که باید محک نزده‌ایم. در مصاحبه‌های قبلی‌ هم گفته بودم که باز هم تکرار می‌کنم که نگران تیم ملی ایران هستم؛ چرا که تاکنون بازی دوستانه‌ای را انجام نداده‌ایم.

او ادامه داد: حال که وضعیتمان در جام‌جهانی مشخص شده است، باید دیدارهای تدارکاتی بزرگی برگزار کنیم. مهم نیست با چه تیم‌هایی همگروه می‌شویم که باید خودمان را قبل از جام‌جهانی مقابل تیم‌های اروپا و آمریکای‌جنوبی محک بزنیم تا پیش از هر چیز ببینیم خودمان چقدر توانایی داریم.

حسینی درباره تقابل ملی‌پوشان ایران با مسی گفت: مطمئنا مسی بزرگ‌ترین بازیکن دنیاست اما آرژانتین بازیکنان دیگری هم دارد که شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کنند. باید از همین امروز به فکر بازی‌های تدارکاتی خوب باشیم. بدون یک برنامه آماده‌سازی خوب خیلی سخت است که از عملکرد خوب در جام‌جهانی صحبت کرد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در ادامه گفت: تا الان فقط با تایلند و لبنان بازی ‌کرده‌ایم اما مگر این تیم‌ها چقدر قدرت دارند؟ خود ژاپن وقتی با تیم‌هایی همچون تایلند بازی می‌کند بعد از آن با تیم‌هایی از اروپا و آمریکای جنوبی دیدارهای دوستانه برگزار می‌کند، چرا که اصلا تیم‌های آسیایی را قبول ندارد ولی ما این گونه نیستیم. خود استرالیا مقابل برزیل و فرانسه بازی کرد. اگر چه از هر کدام شش گل خورد. ما هم باید شرایطمان را به حدی برسانیم که با دیدار مقابل تیم‌های بزرگ آماده جام‌جهانی شویم.

حسینی در پاسخ به این گفته که مربیان بوسنی و نیجریه، ایران را حریفی آسان قلمداد کرده‌اند، گفت: همه اینها حرف است. اگر یادتان باشد مربی کره‌جنوبی هم خیلی حرف می‌زد ولی در دو بازی رفت و برگشت شش امتیاز از این تیم گرفتیم. حرف‌های این دو مربی باید به ما بربخورد اما فعلا از دست بازیکنان تیم ملی کاری بر نمی‌آید و آماده سازی دست مسئولان است.

سیدجلال حسینی درباره این که احتمال داشت پرتغال به جای بوسنی همگروه ایران شود و شاهد تقابل مدافعان ایران با رونالدو و مسی باشیم، گفت: من هم لحظه به لحظه قرعه‌کشی را پیگیری می‌کردم و خدا را شکر می‌کنم که این گونه نشد؛ چرا که اگر پرتغال هم به گروه ما می‌آمد کار خیلی سخت‌تر می‌شد.

او درباره حمله بعضی از کاربران ایرانی به صفحه لیونل مسی در فیس بوک گفت: واقعا این مسائل جای ناراحتی دارد. امیدوارم که مردم خوب ما این کار را انجام ندهند. هواداران پرشور و با تعصبی داریم اما این گونه کارها و هجوم به حریم شخصی افراد آن هم بازیکنی مثل لیونل مسی برای وجهه کشورمان در دنیا به هیچ وجه مناسب نیست.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره بازی روز گذشته برابر ذوب آهن هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. واقعا دیدار سختی داشتیم. ذوب آهن همیشه در لیگ عملکرد خوبی دارد و من و سایر بازیکنان معتقدیم که جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست و امیدوارم بدشانسی‌های آنها تمام شود. خوشحالم که در کورس قهرمانی ماندیم. باید برای ماندن در بالای جدول یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم. در نیم فصل دوم چند بازی خارج از خانه داریم و کارمان آسان نیست، اما باید اعتماد به نفسمان را بالا ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها