کد خبر: ۱۸۷۲۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سرمربي و بازيکن سابق تيم ملي فوتبال با مثبت ارزيابي کردن گروه ايران در جام جهاني معتقد است نبايد از روي احساسات درباره صعود از مرحله گروهي صحبت کنيم، چون تيم ملي هيچ تدارکي براي جام جهاني نديده است.
علي دايي بعد از تمرين صبح امروز (شنبه) پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره قرعه‌کشي مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل و اين که آيا ايران در گروه آساني قرار گرفته است يا نه، اظهار کرد: در جام جهاني گروه سخت و آسان نداريم. تمام تيم‌هاي خوب دنيا به اين مسابقات راه پيدا مي‌کنند و کار بسيار سخت است. اما اگر بخواهيم گروه‌مان را با ساير گروه‌ها مقايسه کنيم، مي بينيم که نسبت به آنها آسان‌تر است.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: نيجريه نيز جزو تيم‌هاي بزرگ دنيا است و آرژانتين هم به عنوان تيم اول در گروه قرار گرفته است. کار سختي پيش‌رو داريم. متاسفانه با برنامه‌ فعلي هم کارمان سخت‌تر خواهد شد.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا ايران شانس صعود از گروهش را خواهد داشت يا نه؟ تصريح کرد: مطمئنا شانس صعود هميشه وجود دارد، اما با اين شرايط کارمان سخت است. نبايد از اکنون بگوييم نيجريه و بوسني را مي‌بريم.

دايي همچنين درباره واکنش سرمربيان نيجريه و بوسني پيرامون سطح پايين فوتبال ايران افزود: اگر بخواهيم اين تيم‌ها را در سطح بين‌المللي نگاه کنيم مي بينيم که حق با آنهاست. آنها تيم ملي ايران را ارزيابي کردند و با شناخت درباره ما صحبت مي‌کنند ، اين در حالي است که ما بدون اين که تدبيري براي آينده انديشيده باشيم از روي احساسات شعار مي‌دهيم و مي گوييم از گروه‌مان صعود خواهيم کرد. همه تيم‌ها بزرگ‌اند. نيجريه نيز جزو تيم‌هاي خوب آفريقايي است. بوسني نيز بازيکنان خوبي دارد. همان طور که گفتم اگر با روش فعلي جلو برويم، آبرويمان در جام جهاني مي‌رود. اما بايد بازي تدارکاتي خوبي را انجام دهيم تا با تيم‌هاي قوي آشنا شويم.

کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال اضافه کرد: ما بايد سطح تيم‌هاي همگروهي مان را ببينيم و بازي‌هاي تدارکاتي در سطح‌ آنها انجام دهيم. حتما بايد با يک تيم آفريقايي قوي بازي برگزار کنيم. يک تيم هم از آمريکاي جنوبي يا مرکزي مي‌تواند رقيب خوبي براي بازي دوستانه باشد. براي آمادگي جهت بازي با بوسني نيز مي‌توانيم به سراغ تيم‌هاي مثل صربستان و کرواسي برويم.

سرمربي پرسپوليس در پايان دوباره روي بي برنامگي تيم ملي اشاره کرد و گفت: آيا کادر فني تيم ملي برنامه‌اي داده که بدانيم دو ماه بعد چه بازي قرار است برگزار شود. ما دلمان را به بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا خوش ‌کرده‌ايم ، اما بازي با لبنان دردي از ما دوا نمي‌کند. ما بايد با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم. حتي اگر در جام جهاني هم شکست خورديم حداقلش اين است که تلاش‌مان را کرديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها