کد خبر: ۱۸۷۱۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال از اينکه خيلي‌ها معتقدند در گروه سخت يا آساني قرار گرفتيم معترض است.
علي پروين در خصوص قرعه‌کشي جام جهاني اظهار داشت: بايد قبول کنيم هر 32 گويي که در داخل گلدان‌ها بود، همه آنها نام تيم‌هاي بزرگ در آن نوشته شده بود و احتمال داشت با هر حريفي رو در شويم.

به نقل از فارس، وي افزود: پس از قرعه‌کشي آقايان همه مي‌گويند قرعه آساني داريم من از شما سوال مي‌کنم کدام يک از تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني تيم‌هاي ساده‌اي هستند. تمام اين سه رقيب تيم‌هاي گردن کلفت قاره‌هاي خودشان هستند و ما به جاي اينکه بگوييم بازي آسان در پيش داريم و يا گروه‌مان خيلي خوب است بايد برويم 5 بازي گردن کلفت براي اين بچه‌ها در نظر بگيريم تا عيب‌ها را پيدا کنيم. کدام يک از اين تيم‌ها کوچک هستند که مي‌گوييم گروه‌مان آسان است.

پروين ادامه داد: نيجريه آنقدر تيم خوبي است که هر يک نفرشان دو نفر تيم‌هاي ديگر هستند و همه تيم‌ها مثل نيجريه سخت هستند. البته پرونده آرژانتين جداست چون آنها سرتا پا ستاره‌اند. بالا و پايين مي‌رفتيم در جام جهاني حريف آسان نداشتيم. پس همين را بگوييم خدا را شکر اما نگوييم گروه و حريف‌مان آسان است.

پروين در مورد تقابل مسي با تيم ملي ايران گفت: مسي بازيکن بزرگي است اما خيلي زود است که او را بخواهيم بزرگ کنيم تا بچه‌هاي ما هنوز هيچي نشده از آنها بترسند. اگر با مسي آرژانتين برخورد نمي‌کرديم قطعا به يک تيم معروف و دو بازيکن ديگر مثل رونالدو و يا آلمان و پرتغال واسپانيا مي‌خورديم پس قرعه به نظر من زياد مهم نيست ما بايد خودمان برنامه‌ريزي داشته باشيم.

وي افزود:‌تا بازي ما با آرژانتين کي مرده کي زنده است. يک بار ديدي خدا خواست و مسي مصدوم شد و اصلا در بازي با ما سرمربي به جاي اينکه او را به زمين بفرستد کنار خودش بنشاند از الان نبايد مسي مسي کنيم. چون فايده‌اي ندارد و دردي هم دوا نمي‌کند.

پروين ادامه داد: ما هيچ حريفي را نبايد دست کم بگيريم. از آرژانتين گرفته تا نيجريه. به نظر من کار بسيار سختي داريم و از الان هم فايده‌اي ندارد که بگوييم اين گروه آسان است آن گروه سخت است.اگر حريفي را در جام جهاني دو دقيقه دست کم بگيريم چنان ضربه‌اي به ما مي‌زنند که آن سرش ناپيداست اما باز هم مي‌گويم آقايان به فکر تدارک خوب در جام جهاني باشيد که نرويم و زنگ تفريح حريفان شويم. اگر با برنامه برويم و با برنامه مقابل اين تيم‌ها ظاهر شويم قطعا حرف‌هاي زيادي جوانان ما براي گفتن دارند اما به شرطي که هيچ حريفي را حتي يک دقيقه هم دست کم نگيرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها