کد خبر: ۱۸۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین ‌اجتماعی از ایجاد امکانات جدید در سامانه مشاهده سوابق بیمه‌ای با هدف رفع مشکل بیمه‌شدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نبودند، خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سعید حسینی با اعلام این خبر گفت: این دسته از بیمه‌شدگان به علت درج ناقص اطلاعات هویتی در بانک اطلاعاتی سامانه ، قادر به مشاهده سوابق خود نیستند.


وی افزود: بیمه‌شدگانی که اطلاعات هویتی آنها در سامانه سوابق کامل باشد پس از ورود به سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش مشاهده سامانه سوابق، اطلاعات هویتی خود را در قسمت‌های مربوطه درج می‌کنند و سپس با انتخاب گزینه مشاهده سوابق، اطلاعات بیمه‌ای خود را ملاحظه می‌کنند.

حسینی درخصوص آن دسته از بیمه‌شدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نباشد، گفت: این دسته از افراد با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب گزینه «مشاهده سوابق» و گزینه «نمی‌توانم وارد سیستم شوم» وارد صفحه جدید می‌شوند که با تکمیل اطلاعات مورد درخواست و انتخاب گزینه ثبت و تأیید، کد رهگیری دریافت می‌کنند و بعد از ۴۸ ساعت از طریق آن، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده می‌کنند.

شایان ذکراست برای آندسته از بیمه شدگانی که به سوابق مندرج در سامانه معترض هستند ، فرآیند دریافت و رسیدگی به اعتراضات از طریق همین سامانه در مرحله پایلوت است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها