به گزارش 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی، سعید حسینی با اعلام این خبر گفت: این دسته از بیمهشدگان به علت درج ناقص اطلاعات هویتی در بانک اطلاعاتی سامانه ، قادر به مشاهده سوابق خود نیستند.
وی افزود: بیمهشدگانی که اطلاعات هویتی آنها در سامانه سوابق کامل باشد
پس از ورود به سایت رسمی سازمان تأمیناجتماعی به نشانی www.tamin.ir و
ورود به بخش مشاهده سامانه سوابق، اطلاعات هویتی خود را در قسمتهای مربوطه
درج میکنند و سپس با انتخاب گزینه مشاهده سوابق، اطلاعات بیمهای خود را
ملاحظه میکنند.
حسینی درخصوص آن دسته از بیمهشدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نباشد،
گفت: این دسته از افراد با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب گزینه «مشاهده
سوابق» و گزینه «نمیتوانم وارد سیستم شوم» وارد صفحه جدید میشوند که با
تکمیل اطلاعات مورد درخواست و انتخاب گزینه ثبت و تأیید، کد رهگیری دریافت
میکنند و بعد از ۴۸ ساعت از طریق آن، سوابق بیمهای خود را مشاهده
میکنند.
شایان ذکراست برای آندسته از بیمه شدگانی که به سوابق مندرج در سامانه
معترض هستند ، فرآیند دریافت و رسیدگی به اعتراضات از طریق همین سامانه در
مرحله پایلوت است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.