کد خبر: ۱۸۶۹۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال گفت: افتخار بزرگی است که مقابل بازیکنان بزرگی چون مسی در جام جهانی بازی کنیم.
 به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی پیش از قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: من خیلی دوست دارم با یکی از تیم‌های بزرگ چون آرژانتین هم گروه شویم اما نکونام دوست ندارد با این تیم هم گروه شویم. مامور مهار مسی هم هاشم بیک‌زاده است.

پس از اینکه قرعه‌کشی صورت گرفت وی در مورد حضور ایران در گروه 6 با تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزه‌گوین و نیجریه،‌خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم قرعه خوبی نصیب ما شد البته این موضوع بستگی به شرایط و اردوهای تیم ملی دارد. آرژانتین تیم سرعتی است و دو تیم دیگر با قدرت بازی می‌کنند.

مدافع تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم نتیجه در خور شان فوتبال ایران بگیریم این موضوع دور از دسترس نیست و با برنامه ریزی می‌توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر کنم بتوانیم صعود کنیم. قرعه تقریبا خوبی نصیب ما شده است.

وی در مورد اینکه چگونه می‌خواهند مسی را مهار کنند، یادآور شد: آن زمان در این  مورد فکر می‌کنیم به هر حال افتخار می‌کنم مقابل مسی و بازیکنان بزرگی قرار خواهیم گرفت. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مقابل آنها بدون اشتباه بازی کنیم.

صادقی در مورد شناختش از تیم بوسنی و هرزه‌گوین یادآور شد: آنها تیم خوبی دارند و تا جام جهانی هم با شناخت بیشتری مقابل آنها حاضر خواهیم شد. باید با برنامه‌ریزی و تدارکات در بازی حاضر شویم من دلم روشن است که در این جام جهانی موفق هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها