کد خبر: ۱۸۶۹۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۵ آذر ۱۳۹۲

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تمام تیم‌های حاضر در جام‌جهانی خطرناک هستند، گفت: باید شرایطی فراهم می‌شد تا تیم ملی ایران تا امروز بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی انجام می‌داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید جلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: بازی در مجموع زیبا و خوب بود. ذوب آهن تیم خوبی است و مربی بزرگی هم دارد. برد مقابل آنها کار ارزشمندی بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست یابیم. امیدوارم این روند خود را در آینده نیز ادامه دهیم.

مدافع پرسپولیس درباره قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی نیز گفت: به نظر من تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی خطرناک هستند. ما باید برنامه‌ریزی بهتری قبل از جام جهانی انجام می‌دادیم و بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم اما باز هم دیر نشده و می‌توانیم در فاصله‌ای که تا شروع بازی‌های جام جهانی مانده است، بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم تا با آمادگی بیشتری راهی مسابقه‌ها شویم.

وی در پایان با تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: هواداران در بازی امروز با اینکه در لحظاتی بازی به تساوی کشیده شد اما باز هم تیم را تشویق می‌کردند که جا دارد از آن‌ها به طور ویژه قدردانی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها