کد خبر: ۱۸۶۹۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتبال علي‌اصغري را تراکتور‌سازي مقابل استقلال بازي کرد که از دقيقه 80 به بعد مدافع خود را به خط حمله برد.
 محسن بنگر پس از پيروزي دو بر يک پرسپوليس مقابل ذوب آهن گفت: بازي بسيار خوبي بود. در ابتداي نيمه اول آنها يکي دو موقعيت خوب داشتند. پس از اين ما بر توپ و ميدان مسلط شديم. نمي‌دانم چرا با اين بازي خوب ذوب آهن در پايين جدول قرار دارد و مطمئنا آنها بالا مي‌آيند.

وي در مورد اينکه آيا پرسپوليس مي‌تواند به صدر جدول بازگردد خاطرنشان کرد: شب دراز است و بازي‌هاي سخت و زيادي براي تراکتور‌سازي باقي مانده است. مطمئنا شرايط جدول تغيير خواهد کرد.

مدافع پرسپوليس در مورد صحبت‌هايي که مرتضي اسدي بيان کرده است خاطرنشان کرد: آن مسئله تمام شد و رفت. اسدي دوست صميمي من است اما اگر ما علي‌اصغري بازي مي‌کرديم آنها چه کاري انجام مي‌دادند که در دو بازي رفت و برگشت دو موقعيت گل نداشتند. فوتبال علي‌اصغري عملکرد آنها مقابل استقلال بود که از دقيقه 80 به بعد مدافع را به خط حمله برد.

بنگر در مورد وضعيت امروز سپاهان عنوان کرد: مديرعامل و معاون سپاهان چيز‌هايي مي‌گفتند که صحت نداشت البته آن مسائل تمام شده و خدا را شکر وضعيت من روز به روز بهتر مي‌شود. آنها رفتند اما من هستم.

وي در مورد اينکه چرا به سمت لوکا بوناچيچ نرفت اظهار داشت: بوناچيچ مربي بسيار خوبي است. شايد اگر به سمت او مي‌رفتم به عنوان يک مربي خارجي اين مسئله براي او سوال بود. به هر حال از او تشکر مي‌کنم. با رفتن يا نرفتن من سمت بوناچيچ اين مربي بزرگ يا کوچک نمي‌شود. اين مسائل در خارج مرسوم نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها