کد خبر: ۱۸۶۹۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظرم عدالت در ديدار مقابل پرسپوليس رعايت نشد.
محمدرضا خانزاده پس از شکست 2 بر يک ذوب‌آهن برابر پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر بازي خيلي خوبي از نظر فني به نمايش گذاشتيم. قبل از هر چيز به پرسپوليسي‌ها تبريک مي‌گويم ان‌شاءالله بتوانند اين روند خود را ادامه دهند و در پايان قهرماني را از آن خود کنند.

وي ادامه داد:‌ به نظرم عدالت در اين ديدار رعايت نشد و بايد بازي با تساوي به پايان مي‌رسيد.

به گزارش فارس، بازيکن ذوب‌آهن در مورد صحنه‌اي که صاحب موقعيت شد اما نتوانست از آن استفاده کند، تصريح کرد: من فکر نمي‌کردم توپ در آن شرايط به من برسد کمي هم نيلسون زاويه را خوب بست و نتوانستم آن توپ را به گل تبديل کنم.

خانزاده در مورد اينکه اگر به گل دست پيدا مي‌کرد،‌ چه حسي پيدا مي‌کرد، تاکيد کرد: حس خاصي نداشتم. باز هم به پرسپوليسي‌ها تبريک مي‌گويم، فکر نمي‌کنم در تاريخچه بازي‌هاي ليگ تيمي توانسته باشد اينقدر در آزادي سرخپوشان را اذيت کند. هر تيمي که مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرد در آزادي دفاع مي‌کند و چشم به ضد حملات دارد اما اين موضوع براي ما برعکس بود.

وي در مورد اينکه چرا پس از گل خوشحالي نکرد، گفت: ‌فکر اين را مي‌کردم پرسپوليس باز هم به گل برسد. من معمولا در جريان بازي عادت ندارم خوشحالي کنم. مي‌دانستم پرسپوليس فشار بيشتري روي دروازه‌ ما خواهد آورد و متاسفانه هم همين‌طور شد و در پايان باختيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها