کد خبر: ۱۸۶۹۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من اگر به پرسپوليس گل هم مي‌زدم خوشحالي مي‌کردم زيرا هم‌اکنون بازيکن ذوب‌آهن هستم.
 ميلاد غريبي پس از شکست دو بر يک ذوب‌آهن مقابل پرسپوليس اظهار داشت: ما بازي خوبي انجام داديم و پرسپوليسي‌ها هم بازي خوبي به نمايش گذاشتند اميدوارم اين مسئله براي آنها ادامه داشته باشد و همين‌طور بتوانند به برتري دست يابند و به قهرماني برسند تا دل هواداران را خوشحال کنند.

وي ادامه داد: ما مي‌توانستيم مقابل پرسپوليس به نتيجه تساوي هم برسيم. به هر حال قشنگي فوتبال به همين مسائل است. اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم جبران کنيم. ما بازي خوبي مقابل پرسپوليس انجام داديم. بايد مي‌برديم و به سه امتياز اين بازي احتياج داشتيم اما در ضد حملات مقابل پرسپوليس گل دريافت کرديم. ما نقص‌هاي در کار دفاعي داشتيم و پرسپوليس هم توانست از آن استفاده کند.

بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اينکه پس از گلزني اين تيم به تيم سابقش خوشحالي کرد در حالي که خانزاده به سمت بازيکنان نيامد، تصريح کرد: من هم‌اکنون پيراهن ذوب‌آهن را مي‌پوشم اگر خود من هم گلزني مي‌کردم خوشحالي مي‌کردم، نمي‌دانم خانزاده چرا نيامد شايد او در خط دفاعي بود. من اگر در پرسپوليس بودم و به سايپا گل مي‌زدم، باز هم خوشحالي مي‌کردم. فوتبال حرفه‌اي است و من براي تيمم زحمت مي‌کشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها