کد خبر: ۱۸۶۸۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي گفت: بازي شش امتيازي را در مقابل داماش گيلان به پيروزي رسيديم.
دراگان اسکوچيچ بعد از ظهر امروز در نشست خبري پس از پيروزي ملوان انزلي در مقابل داماش گيلان، اظهار کرد: بازي خوبي را شاهد بوديم و ملوان به خواسته‌هايش در اين ديدار رسيد.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه بازيکنان تيم فوتبال ملوان به شخصيت فوتبالي و موفقيت‌آميز رسيده‌اند، افزود: تلاش کرديم در شهرآورد گيلان بازي منطقي را ارائه دهيم.

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي پيروزي خيلي مهمي براي ما است، گفت: نه تنها اينکه شهرآورد گيلان بود بلکه در جدول نزديک هم بوديم و اين ديدار شش امتيازي بود.

اسکوچيچ با اشاره به اينکه، ما امروز از داماش پيشي گرفتيم و در جدول در جايگاه بالايي قرار گرفتيم، خاطرنشان کرد: بازيکن داماش کارت قرمز گرفت بازي را براي ما آسانتر کرد.

وي تصريح کرد: در نيمه دوم وقتي دو بر صفر بازي را جلو بوديم مانع بي‌خيالي بازيکنان ملوان شديم و در ادامه توانستيم با کنترل بازي گل سوم را هم به ثمر رسانديم.

سرمربي ملوان انزلي در واکنش به سئوال خبرنگاران در باره ضعف داوري گفت: اين نظر شخصي است ولي همه بدانند که ملوان هم از داوري ضرر ديده و هشت امتياز را تا کنون اين چنين از دست داده است

اسکوچيچ با بيان اينکه پاشينکو دروازه‌بان ملوان ستاره بود، افزود: مازيار و فشنگچي نيز خيلي خوب بازي کردند و من از همه راضي هستم و به سخنان برخي که غيرکارشناسي است اعتنايي ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها