کد خبر: ۱۸۶۸۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
نشريه انگليسي ديلي استار در پرونده‌اي از تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني 2014 نگاهي هم به تيم ملي ايران به وضعيت کي‌روش داشته است.
روزنامه ديلي‌استار چاپ لندن در گزارشي از تيم‌هاي راه‌پيدا کرده به جام جهاني 2014، نگاهي هم به تيم ملي ايران انداخته است.

به نقل از تسنيم، اين نشريه درباره کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران نوشته است: «سرمربي 60 ساله ايران در دوره 2 سال و نيمي حضورش در ايران براي اينکه جايي در قلب هواداران ايراني پيدا کند، به دردسرافتاده است. قرارداد کي‌روش تنها تا پايان جام جهاني 2014 اعتبار دارد و اگر ايران همانطور که پيش بيني مي‌شود در جام جهاني نتيجه نگيرد، هيچ تضميني وجود ندارد که او بتواند تا زمان جام ملت‌هاي آسياي سال 2015 در پست خود دوام بياورد.»

در ادامه اين گزارش آمده است:«سرمربي پيشين تيم هاي ملي پرتغال و رئال مادريد که 2 دوره نيز به عنوان دستيار سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد کار کرد، محور حرکات تيمش را بر پايه دفاع قرار داده هرچند تيم او با ظهور بازيکنان با استعدادي مانند قوچان‌نژاد و همچنين جواد نکونام کهنه‌کار در حملات هم خطرناک‌ نشان داده است. کي‌روش در مرحله انتخابي جام جهاني پس از آخرين بازي تيمش در خانه کره جنوبي با اعضاي تيم حريف وارد جنگ لفظي شد اما او بايد خونسردتر باشد و آرامش خود را حفظ کند؛ اگر قرار باشد تيمش به مرحله حذفي جام جهاني صعود کند. کسب نتايج خوب در جام جهاني مي‌تواند کي‌روش را دوباره به سطح اول فوتبال اروپا برگرداند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها