کد خبر: ۱۸۶۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، رجانیوز نوشت: يك نشريه با حوزه انتشار در شهر مقدس قم كه خود را حامي آقاي هاشمي رفسنجاني نشان مي‌دهد و به شخصيت‌هاي برجسته حوزه علميه كه منتقد وي هستند، هجمه مي‌كند، از حمله باهنر به جبهه پايداري استقبال كرد.

 اين نشريه تيتر نخست خود را به اظهارات باهنر در جلسه جبهه پيروان خط امام و رهبري قم اختصاص داد و به نقل از وي نوشت كه "جبهه پايداري بايد ارتباطش را با جريان انحرافي مشخص كند."

در عين حال، باهنر روز گذشته زماني كه با سؤال يك خبرنگار مواجه شد مبني بر اينكه آيا دو بيانيه جبهه پايداري را كه بر مرزبندي با جريان انحرافي تصريح كرده، نديده است، گفت اگر اينطور است، از آن‌ها ممنون هستيم. وي همچنين گفت كه خطابش فقط به جبهه پايداري نبوده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
شما مسولین سایت نیز رابطان را با آقای ابطحی که در زمان فتنه بازداشت شد و ازعاملین اصلی آن بود مشخص کنید که چرا در پیوندهای سایت شما وجود دارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
شما باید یک فکری بکنید که چطور استاندار دولت احمدی نژاد از عوامل مافیای وابسته به همین نشریه تقدیر می کند وحتی به دفتر آنها می رود اما از برخی نشریات ورسانه های طرفدار دولت خبر ندارد ! ؟ در تاریخ بنویسید این دولت مظلوم ترین دولت در تاریخ قم بوده است!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام

بابا جون خود این باهنر نقش الاکلنگ رو داره. از این طرف سوارش می شی اون طرفش پیش هاشمیه و از این طرف سوارش می شی اون طرفش پیش لاریجانی و قالیبافه! دقیق نگاه کنی می بینی یه نقطه ثقل داره اونم هاشمیه. آدم مارموز!

یا علی
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
19 دی در استان قم به صورت سفارشی به حمله نوبتی به دستگاههای دولتی میپردازد.ضمنا خوراک خبرگزاری مهر هم از یک جبهه دیگر برای حمله به دولت از دستپخت های همین نشریه است .
حاشیه امن هم فقط متعلق به آقای لاریجانی هاشمی و کارگزار ایشان یعنی آقای بنایی هست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
همون جریان انحرافی با دار و دسته اش شرف دارد به امثال باهنر که در سال88 غلام حلقه به گوش فتنه بودند و هر روز مواضعشان تیتر1 اعتماد و شرق و روزگار است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
بايد انصاف رو رعايت كرد آقا همين چند روز قبل فرمود كه مسئولان از انتقاد گزنده هم ناراحت نشوند...19 دي به نظرم قوي ترين رسانه مكتوب استان قمه لااقل ساختار يك روزنامه رو رعايت مي نه ولي دو تا مابقي چي؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها