کد خبر: ۱۸۶۸۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
باشگاه استقلال جهت تشکر از هواداران سپاهان و مردم اصفهان بيانيه صادر کرد.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، روابط عمومي اين باشگاه با صدور بيانيه‌اي از باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان و مردم ميهمان‌نواز اصفهان تشکر و قدرداني کرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

«در فوتبالي که حرمت‌شکني، تهمت‌زني، دروغ و حاشيه جاي کيفيت‌هاي فني را گرفته است، برخورد مردم خوب اصفهان و به خصوص باشگاه سپاهان در ميهمان‌نوازي از باشگاه استقلال يک بار ديگر ارزش‌هاي انساني، اخلاقي و اسلامي را به ياد جامعه فوتبال ايران آورد. مصاف استقلال با سپاهان، همواره حساس و سرنوشت‌ساز بوده و مسابقه ديروز اين دو تيم مي‌تواند برگ زريني در کارنامه رقابت‌هاي اين دو باشگاه باشد. رقابتي که اگر چه گل نداشت اما حاشيه‌سازان را بيکار کرد. مسابقه‌اي که اگر چه کارت زرد فراوان داشت اما همه اخطارها فني بود و رفتار بازيکنان دو تيم در زمين و کادرفني آنها در بيرون از زمين، جوانمردانه و با احترام بود.

بدون ترديد رفتار و عملکرد باشگاه سپاهان در روز کنفرانس خبري قبل از مسابقه در هتل سفير و تجليل و قدرداني از زحمات سرمربي سابق خود پيش از شروع مسابقه روز پنجشنبه زمينه‌ساز اين اتفاق‌هاي خوشايند بود. مراسمي که بر زيبايي‌ها و ارزش‌هاي اين رقابت افزود.

باشگاه استقلال وظيفه خود مي‌داند از باشگاه فرهنگي- ورزشي سپاهان و هواداران پرشور فوتبال اين استان تشکر و قدرداني و اظهار اميدواري کند که اين گونه رفتارهاي نيک و جوانمردانه در فوتبال ايران گسترش يابد. همچنين جا دارد در کنار تشکر ويژه از مردم ميهمان‌نواز اصفهان، قدرداني ويژه‌اي داشته باشيم از خانواده محترم «حجه فروش» که پس از مسابقه ديروز پذيراي اردوي استقلال بودند و مانند هميشه محبت وافر خود را شامل خانواده بزرگ استقلال کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها