کد خبر: ۱۸۶۸۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
سپاهان می‌خواهد از هر گونه خطر احتمالی پیشگیری کند و از ترس کسر امتیاز بیانیه ای برای هوادارانش صادر کرده تا آنها را هوشیار کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، سپاهان از جمله تیم های حاضر در بالای جدول است که تا حالا از تنبیه سنگین کمیته انضباطی و کسر امتیاز در امان مانده و می‌خواهد از هر گونه خطر احتمالی پیشگیری کند و از ترس کسر امتیاز  بیانیه ای برای هوادارانش صادر کرده تا آنها را هوشیار کند. به همين خاطر ضمن بيان نكاتي درباره رفتار هوادارانش در لفافه بابت سپاهاني‌هايي كه پيراهن استقلال را مي‌پوشند هشدار داده است.

 

در بیانیه سپاهان آمده است:


«باشگاه های سپاهان و  استقلال باشگاه هایی بزرگ و با قدمت هستند و لازم است  به خاطر قدمت و بزرگی رقیب  مان  و هوادارانش ، همچون سایر دیدارهای لیگ ، یکی از بهترین میزبانی هایمان را به نمایش بگذاریم.از آنجایی که  برخی از شعارها و حرکات می تواند بنابر قانون جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کسر امتیاز را برای باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد، لذا از هواداران فهیم مان درخواست می کنیم فرای بحث کسر امتیاز با  فرهنگ و منش بالای همیشگی شان همچون گذشته ضمن احترام به کادر داوری و بازیکنان و هواداران رقیب از سر دادن هر شعار و حرکت غیر اخلاقی پرهیز کنند. برخی از بازیکنان فعلی استقلال در فصل و فصول گذشته در تیم سپاهان بوده اند و در افتخار آفرینی های این باشگاه در سال های گذشته نقش داشته اند. به بهانه این دیدار لازم می دانیم تا تلاش‌های آنان در طول حضورشان در سپاهان را ارج نهیم و حضورشان در اصفهان را خوش آمد گوئیم.»


سپاهانی ها با این بند آخر بیانیه شان می خواهند از خسرو حیدری،هاشم بیک زاده و سید مهدی رحمتی  محافظت کنند که باید دید تدبیر آنها موثر واقع خواهد شد یا نه.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها