کد خبر: ۱۸۶۸۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه دو رقمی کردن تعداد گل هایش در مقابل سرخپوشان پایتخت قرار دارد.

598، اولین‌باری که مهدی رجب‌زاده دروازه پرسپولیس را باز کرد به خیلی وقت پیش برمی‌گردد. سال سوم لیگ حرفه‌ای که به عنوان یک بازیکن گمنام دروازه پرسپولیسی‌ها را گشود. این آغاز راهی بود که تاثیر بزرگی در زندگی حرفه‌ای او باقی گذاشت

 

مهدی رجب زاده با خراب کردن ضربه پنالتی تیمش مقابل استقلال خوزستان فرصت خوبی را برای رسیدن به جمع هفت گله های لیگ سیزدهم از دست داد ولی مهاجم و کاپیتان با تجربه ذوب آهن در سال‌های گذشته نشان داده که به خوبی راه دروازه پرسپولیس را می شناسد و با به ثمر رساندن ۹ گل در مقابل قرمزها که هشت گل آن با لباس ذوب آهن و یک گل آن با لباس فجر سپاسی بوده شانس اول تیم بوناچیچ برای باز کردن دروازه پرسپولیس در بازی روز جمعه است.

 

رجب زاده قبل از این در دور برگشت لیگ سوم یک گل، دور برگشت لیگ چهارم یک گل، دور رفت لیگ پنجم یک گل، دور برگشت لیگ پنجم ۲ گل، دور رفت لیگ ششم ۲ گل، دور برگشت لیگ دوازدهم یک گل و در مجموع ۸ گل با لباس ذوب آهن به تیم پرسپولیس زده است.

 

البته رجب زاده در هفته بیست و پنجم لیگ یازدهم در زمانی که بازیکن فجر سپاسی شیراز بود در برد سه بر دو تیمش در ورزشگاه آزادی و در مقابل پرسپولیس یک گل دیگر هم به قرمزها زد تا آمار گل‌هایش مقابل پرسپولیس به عدد ۹ برسد و او در بازی روز جمعه این فرصت را دارد تا تعداد گل‌هایش را دو رقمی کند.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها