کد خبر: ۱۸۶۸۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
ستاره خط دفاعی ذوب آهن معتقد است این تیم اصفهانی اگر بدشانسی نیاورد، می تواند روز جمعه طلسم شکست ناپذیری پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را بشکند.

598، در آستانه بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن با محمد صلصالی مدافع باتجربه ذوب آهن همکلام شدیم.

 

صلصالی گفت: «این درست که پرسپولیس به دلیل شکست مقابل تراکتور و از دست دادن صدر جدول، زخمی است اما ما از آنها زخمی تریم. ما هفته گذشته در حالی که به هیچ وجه حتی حق مان مساوی خانگی هم نبود، مقابل استقلال صنعتی باختیم و البته این اولین باری نبود که بدشانسی مانع موفقیت ما شد. در این فصل واقعا بدشانس بودیم و نمی دانم این بدشانسی چه وقت دست از سر ما برمی دارد.»

 

صلصالی ادامه داد: «ما در اکثر بازی های این فصل هم از لحاظ فنی و تاکتیکی خوب بازی کردیم و هم خوب روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد می کنیم اما در زدن ضربه آخر بدشانس و کم دقت هستیم.»

 

مدافع باتجربه ذوب آهن افزود: «البته برای آن که شانس به ما رو کند، باید بیشتر تلاش کنیم و از همین هفته و بازی مقابل پرسپولیس همین کار را خواهیم کرد.»

 

صلصالی درباره شایعه اخراج لوکا بوناچیچ در صورت شکست مقابل پرسپولیس گفت: «من چنین چیزی نشنیده ام و فکر نمی کنم صحت داشته باشد. لوکا برای ذوب آهن زحمت زیادی کشیده و نباید او را مقصر نتایج نامطلوب ذوب آهن بدانیم. وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد همه مقصر هستند و همه باید با هم تلاش کنیم شرایط عوض شود.»

 

صلصالی تاکید کرد: «ما برای حفظ آبروی فوتبالی خودمان باید بیشتر تلاش کنیم. ما دوست داریم همه ذوب آهن را به عنوان نایب قهرمان آسیا بشناسند، نه تیمی که 2 سال است برای بقا تلاش می کند. از مدیرت باشگاه گرفته تا کادر فنی و سرپرستی و تمام بازیکنان می خواهند مقابل هواداران ذوب آهن که در هر شرایطی حامی ما بودند، سربلند باشند.»

 

صلصالی در خاتمه در پاسخ به این سوال که چرا بازوبند کاپیتانی از او گرفته و به مهدی رجب زاده داده شد، گفت: «مساله بازوبند کاپیتانی در ذوب آهن اصلا مساله حاد و بغرنجی نیست. من سال ها کاپیتان ذوب آهن بودم و با این تیم نایب قهرمان آسیا هم شدم. مهدی رجب زاده هم دوست عزیزم است و سال ها برای ذوب آهن زحمت کشیده و فرقی ندارد چه کسی کاپیتان باشد. هدف همه سربلندی ذوب آهن است و فرق نمی کند چه کسی بازوبند را ببندد.»

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها