کد خبر: ۱۸۶۷۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
آغاز مجدد پروژه آمریکا دوستی از سوی افراطیون:
دولتی ها که پس از مکالمه تلفنی حجت الاسلام روحانی با باراک اوباما هدف از برقراری ارتباط با آمریکا را راهی برای دفع شر آمریکا می دانستند این روزها در روندی خزنده به دنبال تطهیر دولت امریکا در اذهان عمومی هستند. در همین رابطه جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب منحل شده مشارکت روز گذشته در همایشی در نطقی مضحک ادعا نمود که آمریکا به دنبال سرنگونی ایران نبوده و نیست.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دولتی ها که پس از مکالمه تلفنی حجت الاسلام روحانی با باراک اوباما هدف از برقراری ارتباط با آمریکا را راهی برای دفع شر آمریکا می دانستند این روزها در روندی خزنده به دنبال تطهیر دولت امریکا در اذهان عمومی هستند.

در همین رابطه جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب منحل شده مشارکت روز گذشته در همایشی در نطقی مضحک ادعا نمود که آمریکا به دنبال سرنگونی ایران نبوده و نیست.

جواد اطاعت با بیان اینکه متن موافقت نامه ایران با 1+5 را مطالعه کردم و بر خلاف اینکه برخی رسانه های گفته اند در توافق نامه حق غنی سازی تصریح شده بود گفت: دولت فعلی با رویکرد واقع بینانه ای توافقنامه را پذیرفته است و آمریکا هیچ وقت دنبال سرنگونی نظام نبوده و نیست.

شکی نیست که با روی کار آمدن اصلاح طلبان در دولت یازدهم این افراد به دنبال زنده کردن مجدد پروژه آمریکا دوستی و سازش با ظالم هستند که این روزها با بیان این دست از سخننان سعی در قبح زدایی رابطه با آمریکا و شکستن فضای سیاسی کشور هستند.

وی با بیان اینکه ما باید نزاعمان واقع بینانه باشد نه آرمان گرایانه ادامه داد: سعی کنیم علمی صحبت کنیم اگر ملت آگاهی داشته باشیم دولت مردان ما نیز آگاه خواهند بود و این آگاهی کمک می کند کشور ایران از مخمصه های نجات پیدا کند.

رهبر معظم انقلاب درباره علت دشمنی آمریکا با ایران می فرمایند: " بعضي ها مى‌گويند آقا! چرا دشمنىِ امريكا را تحريك مى‌كنيد؟ خب، اگر بخواهيم دشمنىِ امريكا را تحريك نكنيم، بايد بگيريم بخوابيم، از كار و تلاش دست برداريم و افتخارات خودمان را فراموش كنيم! آن وقت امريكا از ما ممنون خواهد شد؛ امريكا اين است. آيا ملت ايران به اين راضى است؟! آنها به خاطر اين كه فلان مسئول در كشور فلان حرف را زده است يا سياست ما فلان جور حركت كرده است، با ما دشمن نيستند؛ نه، آنها به خاطر بيدارى ملت ايران با ما دشمنند. هر جا كانون بيدارى است، آماج مهمترى براى حمله‌ى دشمنان اين ملت است. شما نگاه كنيد، ببينيد هر جائى كه بيدارى از آن‌جا مى‌تراود و هشيارى و انگيزه و آمادگىِ جوانان ملت از آن‌جا بيشتر بُروز و درخشش پيدا مى‌كند، با آن‌جا بيشتر دشمنند. با خانواده‌هاى شهدا دشمنند."(1387/02/13)

لازم به ذکر است این سخنان جواد طاعت در حالی بیان می گردد که برخی از منابع خبری از احتمال حضور جواد طاعت در یکی از مناصب آموزش عالی کشور در روزهای آینده خبر می دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۲۰
* نظر:
ارسال نظرات
محغ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۸
گویا این آقا اطلاعاتش از مسئولین امریکایی بیشتر است. چون خود آنها صراحتا از تغییر نظام صحبت کرده اند.
پاسخ
1400
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۹
یکی بزن تو سر این بابا تا از خواب بیدار شه
پاسخ
1400
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۸
یکی بزن تو سر این بابا تا از خواب بیدار شه
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۸
این بابا تازه از خواب پاشده هنوز ویندوزش بالا نیومده..............
پاسخ
عطیه مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۹
این یارو همین بود که گزینه وزارت علوم آقای روحانی بود...

وایییییییییییییییییییی
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۷
تف بر آمریکا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها