کد خبر: ۱۸۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
شماره 8 تراکتورسازی گفت: «اگر در گروه خوبي قرار بگيريم مسير صعودمان راحت‌تر مي‌شود.»

598، شمارش معكوس براي مهم‌ترين اتفاق فوتبال در سراسر دنيا آغاز شده است. ساعت 19 روز جمعه 15 آذر قرعه‌كشي بازي‌هاي جام جهاني 2014 برزيل در شهر سالوادور ايالت باهيا طي مراسمي خاص و با حضور چهره‌هاي مطرح جهان فوتبال برگزار مي‌شود.

 

تا اين لحظه، گمانه‌زني‌هاي زيادي درخصوص گروه‌بندي احتمالي تيم‌ها مطرح شده است. در همين راستا برخي از اهالي فوتبال كشورمان هم اظهارنظرهايي داشته‌اند. علي كريمي شماره هشت تراكتورسازي اعتقاد دارد همگروه شدن با تيم‌هاي قدرتمند و مدعي مي‌تواند جذابيت بازي‌هاي ايران را بيشتر كند.

 

* براي شروع از وضعيت مصدوميت‌تان بگوييد.

- خيلي بهترم، هر روز تمرينات اختصاصي‌ام را انجام مي‌دهم تا زودتر به شرايط مسابقه برسم و در خدمت تيمم باشم.

 

* سه بازي بعدي تراكتورسازي در خانه است و ...

- بله، با شرايطي كه 5-4 تيم بالاي جدول دارند و فاصله كم امتيازها، اين سه بازي براي ما اهميت بسياري خواهد داشت. به‌خصوص كه در همين سه هفته چند تيم مدعي هم بازي‌هاي حساسي را پيش رو دارند.

 

* 9 امتياز سه بازي را به‌دست مي‌آوريد؟

- اصلا قابل پيش‌بيني نيست. در مرحله رفت و بازي با سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان، خيلي‌ها شانس كسب شش امتياز را براي ما متصور نبودند اما با تلاش كادر فني و كمك بچه‌ها، خدا خواست و اين شش امتياز را گرفتيم. الان هم مطمئن باشيد آنها براي كسب امتياز انگيزه‌هاي زيادي دارند. به‌هرحال ما در خانه بازي مي‌كنيم و با حمايت هواداران مي‌توانيم به خواسته‌مان برسيم اما در حال حاضر فقط بايد به بازي با گسترش فولاد فكر كنيم.

 

* روز جمعه قرعه‌كشي بازي‌هاي جام جهاني است. به‌نظر شما با چه تيم‌هايي همگروه شويم بهتر است؟

- همه تيم‌ها دوست دارند در گروه آسان باشند، حتي برزيل چون در اين شرايط راحت به مرحله بعد صعود مي‌كنند، آن‌هم به‌عنوان سرگروه. ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم و اگر در گروه خوبي قرار بگيريم مسير صعودمان راحت‌تر مي‌شود.

 

* اما هشت تيم برزيل، اسپانيا، آلمان، كلمبيا، بلژيك، سوييس، اروگوئه و آرژانتين در سيد يك قرار دارند و بعيد نيست تيم‌هايي مثل ايتاليا، فرانسه و انگليس با برزيل يا اسپانيا همگروه شوند.

- به‌هرحال بايد تا روز جمعه منتظر بود. ما پيش از اين با آلمان، پرتغال و برزيل بازي كرديم و چون بازي‌هاي تداركاتي خوبي تا امروز نداشتيم، بازي با تيم‌هاي قدرتمند دنيا مي‌تواند جذابيت بازي‌هاي تيم ملي كشورمان را دو چندان كند. از طرفي بازي با اين تيم‌ها هم به تجربه بازيكنان اضافه مي‌كند و هم اينكه ترس بازيكنان از رويارويي با فوتباليست‌هاي مطرح دنيا از بين مي‌رود. البته تعدادي از بچه‌ها سابقه بازي با بزرگان فوتبال جهان را دارند.

 

* نظرسنجي ها نشان مي‌دهد فوتبالدوستان ايراني به همگروه شدن با آرژانتين علاقه دارند.

- همين مساله هم نشان مي‌دهد كه آنها دوست دارند تيم ملي كشورشان را روبروي تيم‌هاي بزرگ دنيا ببينند. البته همانطور كه در ابتدا هم گفتم قرار گرفتن در گروه نسبتا آسان و صعود به مرحله بعد، يك افتخار براي فوتبال ما خواهد بود.

 

* شما نظرتان را در مورد همگروهي با تيم‌هاي خاصي نگفتيد.

- من چه بگويم، حالا ببينيم چه قرعه‌اي بيرون مي‌آيد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها