کد خبر: ۱۸۶۵۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اگر اصلاح طلبان ذره‌ای احتمال می‌دادند که با اقبال مردمی روبرو و پیروز انتخابات می‌شوند، هرگز عارف را مجبور به کناره‌گیری از حضور در عرصه انتخابات نمی‌کردند.
حبیب‌الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات محمد رضا خاتمی که مدعی شده بود اصلاح طلبان از طلب در سال 88 گذشته‌اند گفت: برخی افراد که موزیانه در فتنه 88 حضور داشتند، هر چند وقت یک بار اظهاراتی را مطرح می‌کنند تا واکنش دستگاه قضایی و مسئولین ذیربط را محک بزنند.

وی با بیان اینکه آنها باید پاسخ گوی ضرر و زیانی که به نظام رساندند باشند، خاطر نشان کرد: وقتی چنین افرادی به جای عذرخواهی از ملت، طلبکار نظام می‌شوند باید به حال نسل آینده گریست.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر همین اساس تاکید کرد: که مسئولین ذیربط باید نسبت به این افراد با هوشیاری کامل رفتار کنند.

بوربور در پایان به بخشی دیگری از اظهارات خاتمی که گفته بود اصلاح طلبان پیروز انتخابات ریاست جمهوری بودند متذکر شد: اگر اصلاح طلبان ذره‌ای احتمال می‌دادند که با اقبال مردمی روبرو و پیروز انتخابات می‌شوند، هرگز عارف را مجبور به کناره‌گیری از حضور در عرصه انتخابات نمی‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها