کد خبر: ۱۸۶۴۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
محموله دیگری از کمک‌های انسان‌دوستانه روسیه برای ملت سوریه روز گذشته به شهر لاذقیه ارسال شد که بر اساس اطلاعات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه، حجم این کمک‌ها در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۲۰۰ تن رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، محموله دیگری از کمک‌های انسان‌دوستانه روسیه برای مردم سوریه روز سه شنبه به شهر لاذقیه این کشور ارسال شد. یک فروند هواپیمای وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه این محموله که شامل 25 تن مواد غذایی، پتو و لوازم اولیه بهداشتی و پزشکی می‌شد را به این شهر حمل کرد.

"الکساندر توماشوف" مدیر بخش فعالیت‌های بین المللی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه که به همراه این محموله به سوریه سفر کرده، در این رابطه به خبرنگاران گفت: هواپیمای ما در فرودگاه بین المللی باسیل با استقبال مقامات محلی مواجه شد. ما خوشحال هستیم که می‌توانیم به دوستان سوری خود در این شرایط دشوار کمک کنیم.

"احمد شیخ عبدالقادر" فرماندار شهر لاذقیه نیز گفت: ادامه ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه روسیه برای ملت سوریه نشانه آن است که ما در مبارزه با تروریسم تنها نیستیم و دوستان ملت سوریه در پیروزی در این جنگ از ما حمایت می‌کنند.

بر اساس اطلاعات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه، در طول سال 2013  بیش از 200 تن محموله کمک‌های انسان‌دوستانه از طرف روسیه برای مردم سوریه در داخل و کشورهای همسایه ارسال شده است، علاوه بر این حدود 70 تن کمک‌های انسان‌دوستانه نیز بطور جداگانه برای آوارگان فلسطینی ساکن سوریه ارسال شده است. این کمک‌ها شامل مواد غذایی مختلف کنسرو شده، چادر، پتو، ابراز الکترونیکی ساده، ظروف و مبلمان ساده، لباس گرم، غذای کودک، دارو و لوازم بهداشتی و پزشکی اولیه می‌شود.

هواپیماهای این وزارتخانه همچنین تاکنون حدود 900 نفر از شهروندان روسی و اتباع سایر جمهوری‌های جامعه مشترک المنافع را از سوریه خارج کرده و به مسکو منتقل نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها