کد خبر: ۱۸۶۴۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: نتیجه بازی تیم‌های ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست.
 قاسم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن با توجه به تغییراتی که داشته کار سختی در پیش دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این تیم گل‌های دیرهنگام زیاد خورده است، هماهنگی در خط دفاع ذوب‌آهن باید بیشتر شود، اما این تیم همان مشکل سپاهان که تمام‌کنندگی است- را دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: ذوب‌آهن هرچند نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کرد، اما بازی ضعیفی را از خودش ارائه نکرد، اما امیدواریم با اضافه شدن خانزاده و سانتوس این تیم در خط دفاع بتواند هماهنگی لازم را کسب کند.

وی تأکید کرد: در صورتی ‌که کمربند دفاعی ذوب‌آهن مستحکم باشد ذوب‌آهن می‌تواند از سد پرسپولیس بگذرد.

رحیمی اضافه کرد: آشنایی بازیکنانی مانند محسن مسلمان و پیام صادقیان با تیم سابقشان ذوب‌آهن می‌تواند نکته مثبتی برای پرسپولیس باشد و فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن سه امتیاز حساس را برابر رقیب خودش در انتهای جدول از دست داده و شرایط خوبی ندارد، اما این تیم قابل پیش‌بینی نیست و تیمی است که توانست استقلال را شکست دهد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: کمک مربی‌هایی که در ذوب‌آهن بودند نفرات خوبی بودند و فکر نمی‌کنم مربیان جدید بتوانند کمک چندانی به سرمربی تیم بکنند اما انتظارمان از ذوب‌آهن این است که بتوانند بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش بگذارند و این نهایت آرزوی شخصی من است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها