کد خبر: ۱۸۶۲۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
سرمربي آبي‌پوشان اعتقاد دارد که قاضي مهاجمي است که با حضور در میانه میدان می تواند تاثير زيادي در قواي تهاجمي تيم داشته باشد.

598، با وجود اينکه بسياري از کارشناسان اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات نيم فصل بايد به دنبال جذب يک هافبک توانمند مي‌رفت تا جاي خالي جباري را پر کند، اما تمرکز قلعه‌نویي روي خط حمله تيمش بود.

 

جايي که دو مهاجم يعني اولادي و کبه را جذب کرد تا در نيم فصل دوم دستش در فاز تهاجمي باز باشد. اين موضوع تصوراتي ايجاد کرد مبني بر اينکه سرمربي آبي‌پوشان از مهاجمان خود رضايت نداشته است.

 

اما شايد جالب باشد که بدانيد قلعه‌نویي در جلسه‌اي که با دستيارانش داشته به اين موضوع اشاره کرده که هنوز هم محمد قاضي مهاجم اول او است و نفرات ديگر مانند اولادي، نظري، برهاني و کبه را در جايگاه‌هاي بعدي قرار داده است.

 

سرمربي آبي‌پوشان اعتقاد دارد که قاضي مهاجمي است که مي‌تواند علاوه بر حضور به عنوان مهاجم اصلي با قدرت بدني بالاي خود در ميانه ميدان نيز حضور فعالي داشته باشد و تاثير زيادي در قواي تهاجمي تيم دارد.

 

با توجه به استدلال قلعه‌نویي بايد گفت که نوک پيکان خط حمله استقلال براي قاضي رزرو شده است و مهاجمان ديگر مي‌توانند در جناحين فعاليت داشته باشند و در صورت تغيير سيستم بازي با دو مهاجم آن وقت قاضي در خط حمله زوجي که بتواند از توپهاي بلند استفاده کند را خواهد ديد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها