کد خبر: ۱۸۶۲۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «در بازي با پرسپوليس درگيري زياد شد و من اسم اين بازي را جنگ گذاشتم!»

598، ميثم بائو جواب اعتماد مجيد جلالي را داد و بعد از گذشت يکي، دو بازي خودش را به ترکيب ثابت تراکتورسازي تحميل کرد. بائو در تعطيلات نيم فصل با انگيزه تمرين کرد تا مقابل پرسپوليس بازي خوبي را نمايش دهد. اين هافبک در اين ديدار عملکرد خوبي داشت و در درگيري‌هاي وسط زمين حضور قدرتمندي داشت. بائو بعد از برد و رفتن به صدر جدول اين ديدار را به جنگ تشبيه کرد! از آنجايي که بازي روز جمعه حساسيت‌هاي زيادي داشت تشبيه بائو بي دليل هم نبود! در همين رابطه ديروز گفتگويي با بائو انجام داديم که مي خوانيد:

 

* صدر جدول خوش مي گذرد؟

- وقتي صدر جدول هستيم همه چيز عالي است!

 

* پرسپوليسي‌‌ها هم خيلي کري مي خواندند اما نتوانستند صدر را حفظ کنند؟

- ما کم کم به صدر جدول رسيديم و قدرش را مي دانيم. اتفاقا کري نمي خوانيم چون بايد خودمان را بالاي جدول نگه داريم و کارمان سخت است.

 

* بازي چطور بود؟

- به نظر من اين بازي شبيه دربي پرسپوليس و استقلال بود وبه خاطر لغزندگي زمين درگيري فيزيکي زياد شده بود. به همين دليل مي گويم اين بازي جنگ بود و مخصوصا در نيمه اول درگيري‌ها بيشتر بود.

 

* منظورت جنگ فوتبالي است يا به خاطر اتفاقات بعد از بازي اين حرف را مي زني؟

- منظورم جنگ فوتبالي داخل زمين بود چون وقتي باران مي آيد دوندگي در زمين زياد مي شود. در بازي با پرسپوليس هم اين اتفاق افتاد و درگيري زياد شد. من اسم اين بازي را جنگ گذاشتم!

 

* قبول داري همان اول بازي مي توانستيد گل بزنيد و از موقعيت‌ها استفاده نکرديد؟

- ما در همان 30 دقيقه اول بازي 3 موقعيت صد درصد داشتيم اما گل نشد. بعد از اينکه گل زديم در نيمه دوم مي خواستيم بازي را حفظ کنيم چون 3 امتياز را گرفته بوديم. اين بازي 6 امتيازي بود و وقتي برده بوديم نيازي نبود ريسک کنيم.

 

* به همين خاطر در نيمه دوم بيشتر دفاع کرديد؟

- ما در نيمه دوم هم خوب بازي کرديم و موقعيت داشتيم اما نبايد بي محابا حمله مي‌کرديم چون در اين بازي‌ها فرصت جبران کم پيش مي آيد.اين 3 امتياز خيلي مهم بود چون اگر مي باختيم به رده پنجم سقوط مي کرديم.

 

* به خاطر همين درگيري‌ها باز هم مصدوم داديد؟

- بله فشار زيادي را تحمل مي کرديم و فرشيد طالبي مجبور شد با سر شکسته بازي کند. چشم خودم باد کرده و حتي در يک صحنه خيلي بد زمين افتادم و بعد از بازي کتفم درد مي کرد. اما مي توانم تمرين کنم و مصدوميتم جدي نيست.

 

* اين مصدوميت‌هاي زياد از نداشتن مربي بدنساز پيش آمده يا زمين دليلش بوده؟

- نداشتن مربي بدنساز دليل نمي شود چون آقاي جلالي علم بدنسازي دارد. به نظر من بيشتر بدشانسي بود. مصدوميت هميشه با فوتباليست رفيقه اما رفيق نيمه راه است!

 

* بازيکنان تراکتور گفتند پرسپوليسي‌ها در نيمه دوم بزن زيرش بازي کردند نظر تو چيست؟

- اين هم يک تاکتيک است و بالاخره تيمي که باخته مي خواهد هر طور شده نتيجه بگيرد و نمي توان گفت بزن زيرش بوده و آنها هم مي خواستند جبران کنند.

 

* پرسپوليسي‌ها ادعا کردند 70 دقيقه توپ و ميدان دست آنها بوده؟

- اين حرف درست نيست.ما در نيمه اول از لحاظ موقعيتي سر بوديم و در نيمه دوم احتياط کرديم. بازي‌ها در نيم فصل دوم فرق دارد چون بازي برگشتي وجود ندارد دليلي ندارد براي زدن گل بيشتر ريسک کنيم چون 3 امتياز را گرفته بوديم.ما اگر اين 3 امتياز را از دست مي داديم راه برگشتي نداشتيم و طبيعي بود تيم را عقب تر بياوريم. پرسپوليس تا قبل از همين بازي صدرنشين بود اما با يک باخت پنجم شد.ما منطقي بازي کرديم.

 

* از شرايط خودت بگو. در حالي که حرف از رفتنت بود فيکس شدي؟

- مي توانيد از خود آقاي جلالي بپرسيد چرا من فيکس شدم. من روزهاي سختي داشتم و به خاطر مصدوميت نتوانستم در نيم فصل اول زياد بازي کنم اما بعد از تمرينات زياد جواب اعتماد آقا مجيد را دادم و توانستم خودم را پيدا کنم. من با تمرين زياد خودم را به ترکيب تحميل کردم.

 

* از تعويضت ناراحت نشدي؟

- نه سرمربي بهتر از هر کسي شرايط بازي را درک مي کند و من هم با علي کريمي تعويض شدم. علي آقا بزرگ ماست و به تيم کمک کرده. ما يک تيم هستيم و مي خواهيم به تراکتور کمک کنيم. خداراشکر در اين 6، 7 هفته مثمر ثمر بودم.

 

* خط هافبک در نيم فصل دوم تقويت نشد اين کار‌هافبک‌ها را سخت تر نمي کند؟

- به خاطر مصدوميت‌هايي که داشتيم اگر خط‌هافبک تقويت مي شد بهتر بود.ما در نيم فصل دوم بايد در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا بازي کنيم و فقط 4،5هافبک داريم. پارسال که در استقلال بازي مي کردم 12‌هافبک داشتيم اما متاسفانه در تراکتور مصدوم زياد داديم.به هر حال کار سخت مي شود و بدن بازيکنان نياز به استراحت دارد. حتي در تيم‌هاي مطرح خارجي يک بازيکن در تمام بازي‌ها حضور ندارد و به رونالدو که بازيکن مطرح و حرفه اي است دو هفته استراحت دادند.

 

* آخر بازي چه اتفاقي افتاد واقعا اسدي سيلي زد؟

- من چيزي نديدم و اسدي هم اين کار را نمي کند.من ديدم که 4 نفر جلوي اسدي بودند و 4 نفر هم سيد جلال را گرفته بودند و اصلا آنها به هم نرسيدند که بخواهند درگير شوند!اين بازي مثل فينال بود وحساسيت‌هايي بوجود آمده بود. من که ياد داربي افتاده بودم و در بازي‌هاي مهم اين مسائل طبيعي است.

 

* پرسپوليسي‌ها از جو ورزشگاه هم راضي نبودند؟

- جو ورزشگاه که خيلي خوب بود وحتي وقتي آقاي دايي مي خواست روي نيمکت بنشيند تمام هواداران از جايشان بلند شده بودند و او را تشويق مي کردند.بالاخره در دنياي حرفه اي بازيکنان جابجا مي شوند وهواداران هم عليه حاتمي شعار دادند شايد خيلي دوستش داشتند که نمي خواستند از تراکتور برود. اتفاقا تماشاگران سيدصالحي و دهنوي را هم تشويق کردند.

 

* انتظار نداشتيد ورزشگاه پر شود؟

- از هواداران تشکر مي کنم که در زير باران شديد به ورزشگاه آمدند و ما هميشه 12 نفره جلوي حريفان بازي مي کنيم. هواداران باران شديد را ديدند اما براي تيم شان به ورزشگاه آمدند و همين 40 هزار نفر هم عالي بودند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها