کد خبر: ۱۸۶۲۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
دايي مراقب است اما پرسپوليسی ها نگران عالیشاه، صادقيان، حاتمي و مسلمان هستند.

598، پرسپوليس علاوه بر پيام صادقيان که ابتداي فصل جذب کرده بود، در نيم‌فصل هم محسن مسلمان و فرزاد حاتمي را گرفت تا کار علي دايي براي کنترل ستاره‌هايش در نيم‌فصل دوم سخت‌تر شود.

 

بسياري از هواداران پرسپوليس مي‌گويند اين نفرات بايد تحت کنترل باشند چرا که امکان دارد به حاشيه بروند. البته علي دايي به نزديکانش گفته من مراقب تمام بازيکنانم هستم و جاي نگراني نيست اما خب به‌هر حال خيلي‌ها نگرانند و شايد همين نگراني‌ها بود که هفته گذشته پاي رويانيان را به آپارتمان شخصي يکي از پرسپوليسي‌ها باز کرد.

 

پرسپوليس امسال نسبت به پارسال کمتر پول به بازيکن داد ولي به‌هر حال براي جذب همين نفرات فعلي کلي هزينه شده و حالا که تيم در کورس قهرماني است، خيلي‌ها مي‌‌گويند حيف است وارد حاشيه شود.

 

در بازي حساس اين هفته با تراکتورسازي، پرسپوليس پيام صادقيان را به‌دليل محروميت نداشت و به جاي او محسن مسلمان بازي کرد ولي براي بازي‌هاي آينده ترافيک در خط مياني پرسپوليس شديد خواهد بود و بايد ديد علي دايي از چه کساني استفاده مي‌کند و چه کساني را روي نيمکت مي‌نشاند. او سعي مي‌کند از آماده‌ترها استفاده کند و بايد ديد از ميان صادقيان، مسلمان، عاليشاه، خلعتبري و... کدام‌يک نيمکت‌نشين مي‌شوند.

 

البته همين مسئله و نيمکت نشيني چند ستاره خود به خود مي تواند حاشيه ساز باشد. محمدرضا خلعتبري که يکي از ستاره‌هاي پرسپوليس است بارها ثابت کرده که اصلا طاقت نيمکت‌نشيني و تعويض ندارد. در واقع علي دايي بايد مراقب اين نوع حاشيه‌سازي هم باشد و ستاره‌هايش را براي نيمکت‌نشين شدن توجيه کند.

 

قرمزها ابتداي فصل مهره‌هاي زيادي خريدند اما در نيم‌فصل امثال غريبي، خانزاده و ... را فروختند و حالا دايي اميدوار است محسن مسلمان، فرزاد حاتمي و... در تيمش جواب بدهند و پرسپوليس را بالاي جدول نگه دارند.

 

او البته مراقب جوان‌هايي که احتمال دارد به سمت حاشيه‌ها بروند هست اما به قول يکي از پرسپوليسي‌ها در کل ‌24 ساعت نمي‌تواند براي آن‌ها نگهبان بگذارد.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها