کد خبر: ۱۸۶۲۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
بازیکن استقلال از سرمربی تیم خواست که در پست تخصصی اش به او بازی بدهد.

598، در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر با توجه به جدايي علي حمودي، قلعه‌نویي باز هم از خسرو حيدري در دفاع راست يعني پست تخصصي‌اش استفاده نکرد و منتظري به اين پست منتقل شد تا حيدري همچنان يکي از مهره‌هاي تهاجمي آبي‌پوشان باشد.

 

سرمربي استقلال اعتقاد داشت که خسرو قابليت‌هايي دارد که نبايد با حضور در پست دفاع راست اين توانايي‌ها را فراموش کرد زيرا اين بازيکن مي‌تواند به راحتي دفاع حريف را دور بزند و تيم را صاحب موقعيت‌ کند.

 

اين در حالي است که کي‌روش نظر متفاوتي دارد و معتقد است حيدري در خط دفاع بيشتر به تيم ملي کمک مي‌کند و همين امر سبب شده تا هافبک آبي‌پوشان تمايل بيشتري به بازي در دفاع داشته باشد.

 

در چنين شرايطي باز هم قلعه‌نویي از اعتقادات فني خود عقب نشيني نکرد و به همين دليل در نيم فصل دوم به دنبال يک هافبک راست بود تا زوج خوبي را با حيدري تشکيل بدهد و در همين راستا مجيد غلام‌نژاد را از سايپا به خدمت گرفت. جذب اين بازيکن ثابت کرد که قلعه‌نویي مي‌خواهد همچنان از حيدري در فاز تهاجمي استفاده کند.

 

از همين رو اين بازيکن جلسه کوتاهي با سرمربي تيم داشت و صراحتا به او گفت که مي‌خواهد در پست دفاع راست بازي کند تا همچنان بتواند گزينه‌اي براي حضور ثابت در تيم ملي باشد.

 

قلعه‌نویي هم که با برنامه‌ريزي اقدام به جذب غلام‌نژاد کرد جواب خاصي به اين درخواست خسرو نداد و مدعي شد که در تمرينات مشخص مي‌کند که بازيکنان در چه پستي به ميدان بروند.

 

با اين حال خسرو حيدري براي ديدار مقابل سپاهان آماده حضور در ميدان است و بايد ديد سرمربي آبي‌پوشان از او در چه پستي استفاده خواهد کرد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها