کد خبر: ۱۸۶۱۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
پسر جنايتكار كه در اقدامي جنون آميز مادرش را به قتل رسانده و خواهرش را مجروح كرده بود، پس از محاكمه در دادگاه كيفري به قصاص و ديه محكوم شد.
به گزارش قانون، در اين پرونده فرزاد 30 ساله متهم است مادر و خواهرش را هدف ضربات چاقو قرار داده كه در جريان آن، مادر متهم جان خود را از دست داد.

صبح ديروز پسر جنايتكار در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه قرار گرفت. در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان در تشريح كيفرخواست گفت: فرزاد متهم سال گذشته و در غرب تهران مادرش را به قتل رسانده و خواهرش را به شدت مجروح كرده است. با توجه به محتويات پرونده براي متهم تقاضاي مجازات قانوني دارم.

سپس خواهر متهم به عنوان نماينده دادستان در جايگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه وقتي به خانه آمدم مادرم غرق در خون بود.خواستم به او كمك كنم كه فرزاد با چاقو به طرفم حمله كرد و دو ضربه به من زد. خودم را به تلفن رسانده و موضوع را به پليس اطلاع دادم.

 برادرم روز قبل از اين ماجرا نيز مادرم را كتك زده بود.وقتي از مادرم درباره زخم‌هايش پرسيدم ادعا كرد كه تصادف كرده اما مطمئن بودم كه فرزاد او را زده است. به خاطر قتل مادرم تقاضاي قصاص و براي جراحات خودم درخواست ديه دارم.

رئيس دادگاه سپس از متهم خواست به دفاع از خود بپردازد كه فرزاد با قبول اتهامش گفت: روز قبل از جنايت مشروبات الكلي مصرف كرده و حالت عادي نداشتم. از مادرم خواستم كه به من پول بدهد اما قبول نكرد به همين خاطر با او درگير شدم . مادرم مرا از خانه بيرون انداخت. فرداي آن روز براي آشتي به خانه رفتم كه با مادرم درگير شده و او را با ضربه هاي چاقو كشتم. قصد بيرون آمدن از خانه را داشتم كه خواهرم سر رسيد. در فيلم ها ديده بودم كه بايد شاهد صحنه قتل را كشت به همين خاطر دو ضربه به بدن خواهرم زدم. نمي دانستم او زنده مانده و موضوع را به پليس اطلاع داده است.

متهم در آخرين دفاع خود گفت: پدر و مادرم هشت سال قبل از هم جدا شده و من نزد خواهر و مادرم زندگي مي كردم. از كار خود پشيمانم. تحت تاثير مشروبات و خشم لحظه اي اين جنايت را مرتكب شدم.

پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و فرزاد را به پرداخت ديه و قصاص محكوم كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها