کد خبر: ۱۸۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
تیم بازرسی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در عملیاتی ویژه، یکی از مراکز عمده تکثیر و توزیع بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز و مبتذل را در مرکز شهر تهران کشف و ضبط کرد.
 
 به گزارش 598 به نقل از رجا روابط عمومی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری، در عملیاتی که با هماهنگی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ انجام گرفت، یک واحد صنفی دارای مجوز فعالیت در میدان امام خمینی که اقدام به تکثیر و توزیع غیرقانونی بازی‌های رایانه‌ای می‌کرد، مورد شناسایی و بازرسی قرار گرفت.
 
در این بازرسی، 10هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز و مبتذل که تعدادی با استفاده غیرقانونی از هولوگرام‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برخی نیز با الصاق هولوگرام‌های جعلی در سطح شهر توزیع می‌شد، کشف و ضبط و همچنین با همکاری و همیاری مسئولین قضایی و پلیس اطلاعات و امنیت، افراد متخلف دستگیر، فروشگاه پلمپ و تمامی اقلام کشف شده، تا پس از تکمیل پرونده و طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط تحویل داده شوند.
 
 همچنین تیم بازرسی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در دو هفته اخیر در هشت عملیات ویژه، 20هزار فیلم غیرمجاز و مبتذل را در استان تهران کشف و ضبط کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها