کد خبر: ۱۸۶۱۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
پيراهن شماره 3 پائولو مالديني روئز پنج‌شنبه به مزايده گذاشته خواهد شد و اين كار قرار است در يك برنامه تلويزيوني انجام شود. در برنامه ويتامين «ث» و با حضور پايان رأفت و محمد رويانيان. اين برنامه صبح روز پنج‌شنبه روي آنتن خواهد رفت.
مهم‌ترين سوژه بازي پرسپوليس و ميلان، پيراهني بود كه پايان رأفت از ستاره فوتبال ايتاليا گرفت. طوري كه مي‌شود اين موضوع را با خداحافظي مهدي مهدوي‌كيا برابر دانست. 
جالب اما اينكه خود رافت مي‌گويد هرگز فكر نمي‌كرده حركتش تا اين حد مورد توجه قرار بگيرد. بهتر است بنشينيم پاي صحبت‌هاي پايان رأفت و دليل اين كار را از زبان خودش بشنويم. او در اين‌باره مي‌گويد: «خودم هم مانده‌ام كه چرا بيش از حد به اين موضوع پرداخته شد.
 
خب هميشه رسم است كه در پايان چنين بازي‌هايي بازيكنان پيراهن‌هايشان را به‌عنوان يادگاري با هم عوض مي‌كنند. خيلي‌ها گفتند پايان زرنگي كرد ولي اصلا بحث زرنگي نبود. وقتي مسعود مرادي سوت پايان بازي را زد من نزديكترين بازيكن به مالديني بودم و تصميم گرفتم پيراهنم را با او عوض كنم. فقط همين. حالا ديگر نمي‌دانم چرا دوستان اينقدر شلوغش مي‌كنند.» 
 
اين پيراهن ماجراها درست كرد و شايد به همين خاطر است كه رافت تصميم گرفته آن را بجاي زدن به ديوار اتاقش، به مزايده بگذارد و پولش را براي امور خيريه هزينه كند. 
 
وقتي در اين‌باره با او صحبت مي‌كنيم، توضيح مي‌دهد: «بله، مي‌خواهم اين پيراهن را به حراج بگذارم. من از اول هم با نيت خيرخواهانه پيراهن پائولو مالديني را گرفته بودم و همان موقع هم به اين فكر مي‌كردم كه با فروش اين پيراهن بتوانم يك كار خير انجام بدهم. البته بعد از بازي هم پيشنهادهاي زيادي در اين‌باره به من شد اما چون مي‌دانستم كه ارزش و قيمت اين پيراهن به مراتب بيشتر از اين پيشنهادها است، ترجيح دادم دست نگه دارم و سر فرصت اين كار را انجام بدهم.» 
 
از پايان رأفت درباره قيمت اين پيراهن مي‌پرسيم و او پاسخ مي‌دهد: «شايد باورتان نشود ولي تا تا اين لحظه يكي از افراد خير و علاقه‌مند فوتبال براي خريد پيراهن مالديني پيشنهادي 30 ميليون توماني ارائه كرده اما با وضعيتي كه پيش مي‌رود و همچنين با برنامه‌ريزي و مشاركت افراد خير، خيلي اميدوارم كه بتوانيم پيراهن را چند برابر اين قيمت بفروشيم. به شخصه اميدوارم بتوانيم اين پيراهن را حداقل تا مبلغ 200 ميليون تومان به فروش برسانيم و درآمد حاصل از فروش آن را به امور خيريه اختصاص بدهيم.» 
 
پيراهن شماره 3 پائولو مالديني روئز پنج‌شنبه به مزايده گذاشته خواهد شد و اين كار قرار است در يك برنامه تلويزيوني انجام شود. در برنامه ويتامين «ث» و با حضور پايان رأفت و محمد رويانيان. اين برنامه صبح روز پنج‌شنبه روي آنتن خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها