کد خبر: ۱۸۶۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز (دوشنبه) فاش کرد که رئیس رژیم صهیونیستی از طریق ویدئو کنفرانس در نشست اخیر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در ابوظبی مشارکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کرد که در این نشست، علاوه بر کشورهای عضو این شورا، وزرای خارجه مالزی، اندونزی و بنگلادش و همچنین وزرای خارجه کشورهای عربی حضور به عمل آوردند.

روزنامه مذکور مشارکت پرز در این نشست را یک رخداد تاریخی خواند و نوشت: در نشست اخیر شورای همکاری خلیج (فارس) که چند هفته قبل در ابوظبی برگزار شد، رئیس اسرائیل از دفترش در شهر قدس و از طریق ویدئو کنفرانس در نشست وزرای خارجه 29 کشور عربی و اسلامی حضور یافت و در پشت وی پرچم اسرائیل قرار داشت.

به نوشته این روزنامه، زمانی که شیمون پرز در این نشست سخنرانی کرد، هیچ یک از وزرا از نشست خارج نشدند و وی در مقابل تمام وزرای خارجه کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین پسر پادشاه عربستان سخنرانی کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، تری لارسون، معاون دبیر کل سازمان ملل و مارتین اندیک، فرستاده ویژه آمریکا در روند صلح خاورمیانه برنامه‌ها برای مشارکت پرز در این نشست را ترتیب داده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها