کد خبر: ۱۸۶۰۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۲

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: طرح یهودی سازی شهر "الخلیل" جنایتی جدید از سوی اسرائیل است اما با این حال ما همچنان استوار ایستاده‌ایم و حتی از یک وجب از خاک سرزمینمان هم نخواهیم گذشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، جنبش حماس در بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای جنایت‌های پی در پی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها از خاک سرزمینشان هشدار داد.

این جنبش از ملت فلسطین و تمامی گروه‌های فلسطینی خواست تا با طرح رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی منطقه "الخلیل" مبارزه کنند.

این بیانیه به دنبال آن صادر شد که منابع اعلام کردند رژیم صهیونیستی در صدد یهودی سازی شهر"الخلیل" از طریق اسکان 100 هزار یهودی در این منطقه است.

در این بیانیه آمده است: طرح‌های خطرناکی که شهر الخلیل را هدف قرار داده است یک جنایت صهیونیستی جدید است که در سایه سکوت بین‌المللی، ناتوانی جهان عرب و اسلام و مذاکرات بیهوده طرف فلسطینی صورت می‌گیرد، مذاکراتی که رژیم صهیونیستی آن را به عنوان سرپوشی برای ادامه طرح‌ها و برنامه‌های شهرک سازی‌ و یهودی سازی خود به کار می‌گیرد.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: ما از یک وجب از خاک سرزمینمان هم نخواهیم گذشت و هرگز هیچ گونه امتیاز یا کوتاهی در مورد خاک سرزمینمان را نخواهیم پذیرفت. چنین طرح‌هایی که هدفش یهودی سازی اراضی فلسطین است هرگز هیچ حقایق را پنهان نمی‌کند. ما در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی سال 48 صحرای نقب و شهر الخلیل از خاک، مقدسات و آرمان‌های خود دفاع کرده و همچنان جان خود را نثار می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها