کد خبر: ۱۸۵۹۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
باشگاه پرسپولیس طلب سپاهان را به دهنوی پرداخت کرده بود تا با تیم اصفهانی تسویه حساب کند ولی او از انجام این کار خودداری کرد.

598، قاسم دهنوی در فصل نقل و انتقالات مانند سال گذشته حاشیه های زیادی داشت و پس از پیوستن به سپاهان ناگهان سر از تمرینات پرسپولیس درآورد.

 

کمیته انضباطی دهنوی را به پرداخت جریمه به تیم اصفهانی محکوم کرده بود و برای این جریمه مدت زمان مشخصی تعیین کرد. خبر رسیده دهنوی پول باشگاه سپاهان را پرداخت نکرده و حالا سپاهانی ها موضوع را پیگیری کردند و کمیته انضباطی هم دهنوی را از حضور در مسابقات محروم کرده.

 

جالب است بدانید باشگاه پرسپولیس این پول را به دهنوی پرداخت کرده بود تا با تیم اصفهانی تسویه حساب کند ولی او از انجام این کار خودداری کرد و حالا در آستانه محرومیت قرار گرفته است.

 

طبق اخبار رسیده کمیته انضباطی حکم دهنوی را برای نبی هم فرستاده و نبی از آنها خواسته چند روز دیگر هم به این بازیکن فرصت دهند. حالا اگر طی امروز و فردا طلب تیم اصفهانی پرداخت نشود، پرسپولیسی ها نمی توانند از وجود دهنوی مقابل تیم ذوب آهن و در صورت امتناع از پرداخت طلب سپاهان در بازی های بعدی استفاده کنند.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها