کد خبر: ۱۸۵۷۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از روند تیم نه رضایت دارم و نه ناراضی هستم.

به گزارش 598،عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط استقلال خوزستان و پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: در مورد پیروزی مقابل ذوب آهن صحبت می‌کنید؟

بازی بسیار منطقی و خوبی انجام دادیم. هدفمان این بود که توپ و میدان را در کنترل خود قرار دهیم، گل نخوریم و با استفاده از موقعیت‌هایمان 3 امتیاز را کسب کنیم. خوشبختانه در اجرای برنامه‌هایمان موفق عمل کردیم و توانستیم تفکراتمان را در زمین پیاده کنیم.

فارس: در نیم فصل اول همانند نیم فصل دوم مسابقات را با پیروزی شروع کردیم، فکر می‌کنید بتوانید این روند را حفظ کنید؟

ما یک بازی بسیار حساس و مهم مقابل مس کرمان داریم. اگر در این دیدار بتوانیم موفق از زمین خارج شویم شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. کسب دو پیروزی پیاپی می‌تواند از لحاظ روحی به بازیکنان کمک کند و اعتماد به نفس آنها را بالا ببرد.

فارس: در دو بازی رفت و برگشت ذوب‌آهن را شکست دادید و به نوعی سنت عدم نتیجه گرفتن تیم‌های خوزستانی مقابل اصفهانی را شکستید.

به هر حال بازیکنان ما در این دو مسابقه کار بزرگی انجام دادند. جدال تیم‌های اصفهانی و خوزستانی همواره حساس و زیبا از آب درآمده است و خوشبختانه توانستیم پس از سالها در بازی رفت یک تیم اصفهانی را در خانه شکست دهیم و در بازی برگشت نیز دست پر میدان را ترک کردیم.

فارس: از روند استقلال خوزستان در فصل جاری رضایت دارید؟

از این روند ناراضی نیستم اما به طور کامل نیز رضایت ندارم. ما در ادامه باید نتایج بهتری بگیریم.

فارس: دلیل عدم حضور سهراب بختیاری زاده مقابل ذوب آهن چه بود؟

این بازیکن کمی بیماری داشت و به همین خاطر نتوانست از او در این مسابقه استفاده کنیم.

فارس: در ابتدای فصل با جذب بازیکنان اهوازی بومی‌گرایی کردید، آیا فکر می کنید در این کار موفق عمل کردید؟

من همیشه به دنبال دو نوع بازیکن هستم، اول افرادی که جویای نام و بسیار با انگیزه هستند و بازیکن گروه دوم نفراتی را تشکیل می‌دهند که به نوعی فوتبالشان تمام شده و باز هم می‌توانند خود را به عنوان یک چهره به فوتبال کشور معرفی کنند. از شانس ما امسال فوتبال خوزستان چنین بازیکنانی را داشت. باشگاه هم شعارش همین مسئله بود و ما سعی کردیم بیشتر از نفرات خوزستانی استفاده کنیم البته ناسیونالیست نیستیم اما اعتقاد داریم وقتی خودمان بازیکنان مورد نیاز را داریم نیاز به جذب بازیکن از سایر استان‌ها نیست.

فارس: تیغ‌نورد در اولین بازی خود توانست پاس گل بدهد، آیا از خرید‌های استقلال خوزستان در نیم فصل اول راضی هستید؟

3 سال پیش در صبا دنبال تیغ‌نورد بودم، سال قبل او به آلومینیوم هرمزگان رفت و امسال توانستم در نیم فصل این بازیکن را به تیم خود بیاورم. او از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار توانمندی است. در بازی با ذوب آهن 3 بار جای او را عوض کردیم و بسیار خوب جواب داد. امیدوارم در ادامه نیز همین روند خوب را حفظ کند.

فارس: به عنوان سوال آخر چه هدفی را برای استقلال خوزستان در لیگ امسال تبیین کردید؟

تیم‌هایی که برای سال اول در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند هدفشان بقاء در این مسابقات است. این مسئله به خاطر ذهنیتی است که در فوتبال ایران شکل گرفته و خیلی‌ها فکر می‌کنند تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر به لیگ برتر می‌آیند به سرعت سقوط می‌کنند به همین خاطر ما بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش سابق را به تیممان اضافه کرده‌ایم تا از تجربه آنها برای شخصیت بخشی به تیم استفاده کنیم، هدف اصلی ما امسال کسب نتیجه قابل قبول در لیگ برتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها