کد خبر: ۱۸۵۷۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
بازیکنانی را که امیر خواست ، همگی به باشگاه معرفی شدند و برای جذب آنها تلاش صورت می گیرد .

598، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در حالی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در خانه متوقف شد که می توانست با کسب پیروزی در این دیدار ، راهی جایگاه نخست رقابت های لیگ شود . منصور پورحیدری ، رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص این دیدار به "گل" گفت : این بازی از نظر من به هیچ وجه نمایش خوبی از استقلال نبود و نتوانستیم در حد نام استقلال ظاهر شویم . البته با تغییراتی که در اواخر بازی در ترکیب تیم انجام شد ، روند بازی کمی بهتر شد ولی در مجموع ، دیروز ، روز خوبی برای استقلال نبود .


پورحیدری افزود : تیم گسترش هم در مقابل تیم خوب و باانگیزه ای بود و در مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت . این تیم در حدی بود که استقلال نتوانست تدابیر خودش را در بازی به اجرا بگذارد .


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین با اشاره به حضور نظری ، منزوی و بهرام امیری در این باشگاه خاطرنشان کرد : خب به هر حال این عزیزان سالهای سال در استقلال زحمت کشیده اند و با جو این باشگاه آشنایی کامل دارند ، به نظر من در این شرایط حساس که فتح الله زاده هم تنها بود ، بازگشت آنا به خانه خودشان می تواند کمک زیادی به استقلال بکند و این اتفاق را در استقلال به فال نیک گرفت .


وی اشاره داشت : درباره نقل و انتقالات هم باید بگویم که بازیکنانی را که امیر خواست ، همگی به باشگاه معرفی شدند و برای جذب آنها تلاش صورت می گیرد . اولادی و کبه که به ترکیب مجموعه اضافه شده اند و برای جذب یک یار برزیلی خوب که مورد تایید قلعه نویی قرار گرفته ، تلاش می شود . مجید غلام نژاد هم که درگیر رضایت نامه اش بود ، حضورش در استقلال نهایی شده و به زودی به مجموعه تیم اضافه می شود .


پورحیدری با اشاره به شکایت لاوره از استقلال افزود : لاوره نتوانست در حد انتظار کادرفنی ظاهر شود و جدایی اش از استقلال کاملا فنی و البته لازم بود . او صحبت هایی کرد که در شان خودش بود و من انتظار این حرف ها را از این بازیکن نداشتم و به من خیلی برخورد . من فکر می کنم که لاوره برای استقلال خیلی کوچک بود .

گل
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها