کد خبر: ۱۸۵۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
خبرنامه دانشجویان ایران: تعدادی از دانشجویان شیرازی در مقابل مصلای نماز جمعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه انسانی پیرامون توافقنامه هسته ای ژنو نمودند.
به گزارش 598 به نقل از سحاب‌نیوز، تعدادی از دانشجویان شیرازی در مقابل مصلای نماز جمعه این شهر، اقدام به برگزاری نمایشگاه انسانی نمودند. آنان با در دست داشتن مقوا نوشته هایی با موضوع تشریح قسمت هایی از توافقنامه ژنو 3 و مسائلی پیرامون آن و بیاناتی از مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص مذاکرات و نوشته هایی با موضوع افشای جنایات و دروغ های آمریکا و حراست از خون شهدای هسته ای، این نمایشگاه انسانی را تشکیل دادند. گفتنی است حلقه های داغ بحث و تبادل نظر مردم با این دانشجویان از نکات قابل توجه این نمایشگاه انسانی بود.
 
این دانشجویان هدف خود را از برگزاری این برنامه اینگونه عنوان کرده اند :«امروز پس از گذشت حدود یک هفته پس از مذاکرات ژنو 3 و اتفاقاتی که روی داد و کلام هایی که گفته شد، شاید زمان آن باشد که جزئی و موشکافانه وقایع اتفاق افتاده را بررسی کنیم و واقع بینانه پیرامون واقعه اخیر قضاوت کنیم، شاید زمان آن باشد که به درستی آنچه را که دادیم و آنچه را که گرفتیم  با هم بسنجیم و به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا بازی ای که هم اکنون در آن در حال ایفای نقش هستیم، واقعا بازی برد- برد بوده است؟
 
بر این اساس، ما دانشجویانی که رسالت حراست از منافع ملی را بر دوش خود احساس می کنیم، بر آن شدیم تا با حضور در برابر مصلای نماز جمعه، مورخ 8 آذر، با در دست داشتن مقوا نوشته هایی، دغدغه های خویش را با مردم شریف شیراز مطرح کنیم و پیرامون وقایع اخیر، با ولی نعمتان انقلاب، گفتگویی داشته باشیم. محتوای مقوا نوشته ها، حول این موضوعات می باشد: توهین های مقامات غربی به ملت ایران از ابتدای مذاکرات تا به الان، بد قولی تاریخی مقامات آمریکایی، طمع کاری و زیاده خواهی مقامات غربی، شرح قسمت هایی از توافق نامه، توضیحاتی پیرامون این موضوع که چه بدست آوردیم و چه از دست دادیم،توضیحاتی راجع به نقش رژیم صهیونیستی در مذاکرات اخیر  و...»

 

 

 

 

 
 
 

 

  

 

 

 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها