کد خبر: ۱۸۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: از کی‌روش انتظار داریم به مسائلی که به وجود می‌آید مسئولانه‌تر نگاه کند زیرا آرامش به سود تیم ملی است.

به گزارش 598،صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص درگیری که بین اسکوچیچ و کی‌روش در خصوص مازیار زارع به وجود آمده عنوان کرد: هر دوی این سرمربیان به دنبال موفقیت تیم خود هستند و جلوی هرگونه آسیب را می‌گیرند. کی‌روش تلاش می‌کند در تیم ملی از بازیکنان در پست خودشان استفاده کند و سرمربی تیم‌ ما هم به دنبال همین موضوع است.

وی ادامه داد: کی‌روش هم اکنون در برزیل به سر می‌برد و 12 روز دیگر به ایران می‌آید. من سعی کرده‌ام با گاسپار صحبت کنم تا پس از بازگشت کی‌روش جلسه‌ای را با او برگزار کنیم تا با همفکری که صورت می‌گیرد بهترین تصمیم را بگیریم. در این بین 3 موضوع اهمیت دارد یکی باشگاه ملوان است، یک سرنوشت خود مازیار زارع است که دوست دارد در جام جهانی بازی کند و دیگری وضعیت تیم ملی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان یادآور شد: با یک همدلی می‌توانیم تصمیم خوبی بگیریم. از کی‌روش انتظار می‌رود که در قبال مربیان لیگ از موضع مسئولانه‌تری نگاه کند. آرام‌تر واکنش نشان دهد زیرا هر چه آرامش در تیم ملی بیشتر باشد به نفع خود تیم ملی است. ما هم وظیفه داریم که همکاری لازم را انجام دهیم اما به نظر نمی‌رسد این موضوع طبیعی باشد که کی‌روش مثلا به تیم‌های خارجی بگوید که اشکان دژاگه را در چه پستی استفاده کند و اعلام کند که اگر در آن پست استفاده نکرد، او را دعوت نمی‌کند.

وی ادامه داد: ادبیات کی‌روش نوع خاصی است، البته او از روی احساس مسئولیت اینگونه صحبت کرده است اما دوست دارم که تفاهم بیشتری بین مربیان لیگ و سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. ما هدفمان کمک به تیم ملی است. از موضع دوستانه‌تری به این مسئله نگاه کند تا نه باشگاه ملوان و نه تیم ملی و نه مازیار زارع از این امر متضرر شوند.

درودگر در مورد نتایجی که ملوان پس از اولتیماتوم باشگاه به اسکوچیچ کسب کرده و توانسته پیشرفته خوبی داشته باشد، گفت: من به اولتیماتوم یک همفکری و تلنگری می‌گویم که به همه دادم. من منتظر فرصتی هستم تا حرف‌هایی بزنم. هم اکنون نمی‌خواهم تیمم از آرامش خارج شود. بازی حساسی مقابل داماش داریم و پس از برگزاری این بازی صحبت‌هایی را انجام می‌دهم تا مردم با واقعیات آشنا شوند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه این صحبت‌های او در چه زمینه‌ای است، تصریح کرد: یکسری حرف‌هایی‌ است که می‌خواهم مردم با آن آشنا شوند. من هر چه خواستم خود را نگه دارم اما نمی‌شود. در برخی مواقع آدم مجبور می‌شود حرف‌هایی را بزند که مردم هم از شرایط آگاه شوند.

وی در مورد وضعیت سعید عزت‌اللهی و اینکه پدر این بازیکن اعلام کرده او از روبین‌کازان پیشنهاد دارد، تصریح کرد: تاکنون روبین‌کازان هیچ پیشنهاد رسمی به ما نداده است. من به صحبت‌های پدر عزت‌اللهی احترام می‌گذارم. به هر حال او علاقمند است که فرزندش موفق باشد اما چیزی که مسلم است این است که باشگاه روبین‌کازان حرفه‌ای عمل می‌کند و اگر بازیکنی را بخواهد جذب کند با ما مکاتبه انجام خواهد داد. این باشگاه خانه خاله و یا تیم محلات نیست که بخواهد بدون هماهنگی اقدامی انجام دهد. تنها موردی که به دست ما رسیده پیشنهاد تیم رده دومی لیگ برزیل است. اگر عزت‌اللهی در این تیم حاضر شود یک افتخار برای فوتبال ایران و خودش است. او به کشوری می‌رود که مهد استعداد بازیکن است و مطمئناً می‌تواند در آنجا پیشرفت محسوسی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها