کد خبر: ۱۸۵۷۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۲

افشين پيرواني تا ديروز از مدافعان سرسخت محمد رويانيان بود و هر روز مصاحبه هايي در تمجيد از او انجام مي داد، اما به يكباره همه چيز بهم ريخت و كاپيتان متعصب پرسپوليس به يكباره به منتقد شماره يك مديرعامل پرسپوليس شد. مصاحبه بانك ورزش با او را در زير مي خوانيد:


چرا براي بازي با ميلان نيامديد؟
به خاطر رويانيان نيامدم. من يك پولي از او طلب داشتم كه قرار بود به من پرداخت كند اما مخفيانه به سازمان ليگ نامه زد تا پول من از طلب اين باشگاه از سازمان پرداخت نشود و مبلغ كمتري را به من پرداخت كنند. همين موضوع باعث شده بود ممنوع‌الخروج شوم.


يعني به خاطر طلب در بازي با ستارگان ميلان بازي نكرديد؟
وقتي مي گويد پول مفت نداريم به پيشكسوتان بدهيم، من هم مي‌گويم اين محبوبيت اين آقاست كه مفت به دست آمده نه پول مني كه با تعصب براي تيمم بازي كردم و سرم را جلوي توپ گذاشتم. من آدم آرامي هستم ولي به قول خداداد ببينيد با من چه كار كرده اند كه صداي من درآمده.


پروين شما را براي اين بازي دعوت كرده بود؟
بله، هم دعوت كرده بود و هم تلفني از من خواست به تمرين بروم ولي من بازي نكردم تا بعدا سر من منت نگذارند كه بگويند تو را مقابل ميلان بازي داديم.


رويانيان كه هميشه قسم مي خورد دروغ نمي‌گويد.
خيلي هم زياد دروغ مي‌گويد. وقتي به شرفش قسم خورد كه پول من را مي دهد و اين كار را نكرد يعني چه؟ يعني دروغگوست.


هواداران دوست داشتند شما هم مقابل ميلان بازي مي كرديد.
هواداران به من لطف دارند. من به خاطر آنها بين دو نيمه داخل رختكن تيم رفتم و در كنار ديگر پيشكسوتان حضور داشتم. الان هم مي گويم اينكه رويانيان پيشكسوتان را دور هم جمع كرده و ميلان را به ايران آوده كار بزرگ و قشنگي است ولي وقتي آنطور گفت كه پول مفت ندارم كه به تو بدهم به من برخورد. مبلغ طلبم هم زياد نيست و بيشتر به خاطر آن حرف رويانيان ناراحت شدم.


به نظرت مشكل پرسپوليس در حال حاضر چيست؟
معضل پرسپوليس رويانيان است. وقتي با من كه از موافقان او بودم و همه جا از او حمايت كردم، آن‌طور برخورد كرد واي به حال ديگران. او بايد بداند حرمت پيشكسوتان را حفظ كند و به آنها بي‌احترامي نكند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها