کد خبر: ۱۸۵۵۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
عزل و نصب های فامیلی به کرمان رسید:
کنارگذاشتن اسماعیل نجار استاندار فعلی و احمدی نژادی کرمان که اتفاقاً نسبت فامیلی با حجت الاسلام حسن روحانی هم دارد نشان از عزم دولت برای برکناری تمام مدیران دولت گذشته است. همچنین در این بین با خبر شدیم که هفته گذشته نیز ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.
به گزارش پایگاه 598، انتصاب قاطبه استانداران کشور موج دیگری از عزل و نصب مدیران استانی را به راه انداخته است تغییراتی که تا سطح معاونین و مدیران پایین دستی ادارات محلی نیز قابل ملاحضه می باشد.

در این خصوص هفته گذشته اخباری در مورد انتخاب علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی پست استانداری کرمان در رسانه ها منتشر شد، خبری که توسط رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز تایید گردید.

لذا کنارگذاشتن اسماعیل نجار استاندار فعلی و احمدی نژادی کرمان که اتفاقاً نسبت فامیلی با حجت الاسلام حسن روحانی هم دارد نشان از عزم دولت برای برکناری تمام مدیران دولت گذشته است.



(ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور)

همچنین در این بین با خبر شدیم که هفته گذشته نیز ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.

لازم به ذکر است که تا کنون انتصاب های فامیلی متعدد دیگری نیز در دولت یازدهم رخ داده است که شیوع آن در دولتی که با شعار تدبیر و امید برسرکار آمده است در نوع خود قابل توجه می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
ارسال نظرات
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
۸
۱۰
نامردهای سفسطه گر ایشان قبلا معاون مدیر کل بوده وچه کسی بهتر از او
پاسخ
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۶
هردم از این باغ بری می رسد این اقا یو ن با این همه انتصاب مدیران فا میلی و حزبی می خو اهند تد بیر و امید را پیا ده کنند فقط خدا به داد مردم گرفتار بر سد انشاا ...
پاسخ
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۷
به آقایانی که تا دیروز به احمدی نژاد انتقاد میکردند و فریادشان به آسمان بود ؟ که چرا اتوبوسی انتصابات را انجام میدهد ؟ ظاهرا دید چشم حضرات مشگل پیدا کرده که صف قطار ها را نمی بینند و موج ابوالمشاغل ها را که جزئی از دولت یازدهم هستند چگونه میخواهند توجیح کنند ؟! بله ما میدانیم شما کلید دارید ؟ داس را و بلدوزر را و چماق را .....!؟
پاسخ
چراغعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
۸
۱
شاید در اینده نزدیک ... ش هم پست بگیرد بترکه چشم حسود .
پاسخ
زارع
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
۹
۵
به کوری چشم هر چه آدم نامرد که به جای خدمت وخیانت کردند.
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
۵
۲
هنوز از میوه ها توتی رسیده چه کار این پیر مرد داشتند؛ سالها باز نشسته شده بود0
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
۳
۷
اینا عقده ای هستن و تا هر جا که بتونن میتازن
امان از این کف روی آب!!!!!!!
پاسخ
ن ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۳
۷
اتفاقا آدم اهل کاریه و پست کمیه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
۱
۱
ادم خوبیه امادیگه ازش گذشته بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها