کد خبر: ۱۸۵۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «بازیکنان پرسپولیس از شکست در تبریز خیلی عصبانی بودند و همین مساله باعث شد به برخی بازیکنان ما بی حرمتی شود.»
598، میلاد فخرالدینی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «مهم ترین هدف ما برای این بازی کسب سه امتیاز بود. خوشبختانه به این هدف رسیدیم. در مجموع هر دو تیم هم بازی هجومی را ارائه کردند.»

 

وی ادامه داد: «بارش باران باعث شد که پرسپولیس رو به بازی هوایی بیاورد. این تیم بازیکن بلندزن زیاد داشت و سعی داشت از این طریق به دروازه ما نزدیک شود اما در نهایت با هوشیاری بازیکنان تراکتور راه به جایی نبرد.»

 

مدافع تراکتورسازی درباره اینکه پس از گل این تیم، علی کریمی به سمت او رفت خاطرنشان کرد: «کریمی همیشه لطف دارد و به من راهنمایی می کند. در آن صحنه، او گفت که زیاد نفوذ نکن. من هم چون دید فوتبالی اش را خیلی قبول دارم، در ادامه جریان بازی بیشتر سعی کردم روی کار تدافعی ام تمرکز کنم و جلو نروم.»

 

وی درباره درگیری های به وجود آمده پس از پایان مسابقه و درگیری میان مرتضی اسدی و سید جلال حسینی گفت: «پرسپولیس بازی را باخته بود و صدر جدول را از دست داد. فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس از شکست در تبریز خیلی عصبانی بودند و همین مساله باعث شد به برخی بازیکنان ما بی حرمتی شود.»

 

فخرالدینی افزود: «مرتضی اسدی پس از بازی هم در شرایطی که همه در رختکن خوشحال بودند، خیلی ناراحت بود و مشخص بود او را ناراحت کرده اند. امیدوارم در مسابقات آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»

اوج نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها